TBH

Hej.

6 indlæg i dette emne

Ja så kan jeg også melde mig til denne gruppe. Jeg har termin d. 28.4, så på søndag er jeg 20 uger henne :o)

Vi venter os en lille pige, hvilket vi glæder os meget til. Jeg kan mærke at min vægt fylder rigtig meget for mig, og er bekymret over hvor meget jeg kommer til at tage på. Så hvis der er nogen der har lyst til at dele deres erfaringer, vil jeg blive super glad for det! :) Evt. hvor meget i har /havde taget på i uge 20?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hov glemte lige at skrive at jeg selv har taget 5 kg på. Hvad tænker i, er det meget i forhold til jer andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til, syntes det lyder meget fornuftigt med din vægt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg glad for at høre. Tak for din besvarelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej TBH,

Jeg er lige nøjagtig så langt henne som dig - har termin d. 29.4 og venter en pige :-) Det er mit første barn, er det også dit første?

Jeg har også tænkt en del over min vægt. Da jeg vejede mig i morges, hvad jeg taget 4,5 kilo på. Og som jeg sagde til min mand, at hvis det betyder, at jeg samlet tager 9 kilo på, så er det fint. Det er dog nok urealistisk, da jeg har hørt mange historier om, at man tager mest på til sidst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Babymuf

Det var da fantastisk at have en at dele sine "erfaringer" med som er præcis lige så langt henne som jeg selv. :)

Ja det er mit første barn, og er somsagt også en lille pige. Dejligt at høre at du har taget ligeså meget på som jeg. Jeg har os tænkt tanken med, at jeg så ialt vil tage ca. 10 kg. på ialt, men ved os at mange tager mest på tilsidst i graviditeten. Jeg har dog fundet et sted på nettet hvor der står, at en tommelfingerregl er at når man er i uge 20, så har man nogenlunde taget halvdelen på. Meeeen ved ikke helt om det holder stik ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER