Miss.Tang

Pasning med overnatning

28 indlæg i dette emne

Jeg er helt sikker på, at Inger ikke skal sove hos andre, før hun er 1 år eller deromkring. Forstået på den måde, at hvis hun er 11 mdr og klar til det, kan hun selvfølgelig blive passet af et hold bedsteforældre. Og hvis hun er 13 mdr og IKKE er klar til det, skal hun ikke. Hun skal selvfølgelig passes, men der er i min verden stor forskel på at skulle passes i nogle timer og så hele natten.

Men det er jo op til de enkelte forældre som alt andet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

August blev " passet" af Mormor da han var ca 2 mdr. Vi var i vores sommerhus sammen med Mormor og olde.

Og på det tidspunkt skreg han omkring 16 timer i døgnet, så Mormor sprang til og jeg fik lidt søvn en nat :-)

Anden gang var han 8 mdr, der passede Mormor han i 4 dage da vi var i London

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror heller ikke umiddelbart på 1 år --> 1 døgns teorien - børn er jo forskellige, så for nogle vil 1 døgn være for meget i den alder og for andre tror jeg på de kan klare meget mere end det. Så jeg vælger at se/lytte til mit barn og lade hende bestemme. Sålænge hun virker tryg og glad, når hun bliver passet, så har jeg ingen problemer med det. Selvfølgelig er der en grænse for hvor længe jeg vil lade hende passe, men jeg ser ingen grund til at det SKAL begrænses til 1 døgn, hvis hun ellers virker glad og tilfreds med at blive passet i 2-3 døgn hos folk hun er tryg ved, når hun er 1 år. Det må tiden vise.

Lise har ikke overnattet ude endnu, men hun er blevet passet herhjemme af min mor, imens Per og jeg har været afsted til forskellige ting, som f.eks. julefrokost, hvor vi først kom hjem tidligt om morgenen. Min mor har så givet Lise aftensmad og puttet hende i børneværelset, mens hun selv har sovet på sofaen. Det er gået helt fint og uden gråd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER