Lotte

Nattesøvn?????

7 indlæg i dette emne

Åh ha piger, jeg synes egentlig det var begndt at gå bedre, havde fået ham til at nøjes med bryst kl 01 og kl 05 - men nu er vi tilbage igen + at han er vildt svær at putte om aftenen.. han er begyndt at kravle så småt, og jeg ved at det kan påvirke dem til ikke at kunne finde ro om aftenen, men hvorfor bliver han ved at spise sådan om natten??

Han er 6 mdr, kan det virkelig passe at han skal spise hver 2-3 time om aftenen/natten??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg gav mad 10 gange i nat... er ved at blive skør... men giver jeg ikke mad skriger han og vækker storesøster også kan hun være vågen i et par timer... synes det trækker tænder ud... jan vil ikke puttes og kan ikke ligge ham efter amning mere... ;(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker at der måske er behov for lidt mos eller grød. Vi har lige været i gennem samme tur. Det hjalp med lidt mere rigtig mad. Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja spiser også 3-5 gange i løbet af en nat :( og tror ikke at det er fordi hun er sulten, men hun kan ikke falde i søvn på andre måder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme her.. Og han vil ikke nøjes med vand.. Belastende.. Men er det ikke blevet bedre, så får han en "kold tyrker" til januar, for ved han ikke mangler mad når han vågner, for han får masser i løbet af dagen.. Så må vi se hvor mange dage det tager..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også kold tyrker efter vores mini ferie i januat...

Nicklas spiser masser af mad i løbet af dagen.. han mangler ingenting det er også bare den eneste måde at få ham til at sove..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det samme med Cecilie. Hun spiser ikke så meget grød i øjeblikket i løbet af dagen. Tror hun er i gang med et tigerspring. Jeg ammer hende ved en 19.30 tiden og så puttes hun. Hun vågner igen omkring kl. 23.00 hvor hun ammes og så vågner hun 1-2 gange i løbet af natten. PUHA det er hårdt og jeg savner godt nok noget nattesøvn. Håber snart at det vender!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER