Lone

Skråen i Nordkraft Aalborg

4 indlæg i dette emne

Er der nogen der har prøvet at se comedy der??

Jeg overvejer at bestille 2 billetter til Omar´s show i marts, men når jeg vil bestille, så kan jeg ikke vælge plads, men får bare 2 stk...

Jeg har aldrig været i skråen i Aalborg, så har ingen ide om hvordan den ser ud, prøvede at google det, men kunne ikke rigtigt finde nogen billeder af det..

Det eneste jeg kan snuse mig frem til er at det er nogen aflange borde, men er det nemt nok at se kunsteren hvis man sidder med i den anden ende???

og er det sådan noget med man skal være der 2 timer før det starte for at få en god plads???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville komme i okay tid og sikre gode pladser oppe foran :) Det er en almindelig scene, men den er ikke specielt høj, så derfor er pladserne tæt på at foretrække :) Der er heller ikke "ophævede" borde, altså så de står i forskellige planer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for dit svar :)

Jeg overvejer det stadigt kraftigt, synes i mit hoved, det lyder lidt rodet :unsure

og frygter lidt at komme til at sidde aller sidst, hvor man ikke kan se noget ;)

men ja, det er vel noget med at komme i god tid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var inde i sidste uge og se Stand up, det er hyggeligt og meget intimt sted, syns det er fedt med de unummerede pladser, men kom i god tid ;)

Men det er en oplevelse værd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER