Mrs.1985

1. besøg på fertillitetsklikken Dronninglund

26 indlæg i dette emne

Hvor er det sejt du har tabt 5 kg på 6 uger, det er næsten et kilo om ugen :respekt

forsæt den stil, og du har næsten tabt de sidste 11 kilo inden du skal derop den 10/1.. det kunne være lidt sejt at tage røven på dem ;)

Tror mig, jeg ved hvor hård en besked det er at få, jeg var henvist i 2009, hvor jeg blev sendt hjem igen med samme besked om at tabe mig, det gik rigtig godt for mig til at starte med, men pludselig stod vægten stille, og mange andre ting begyndte at falde sammen i mit liv, så kørte ned i et sort hul, og endte med at tage mere på, end jeg havde tabt :(

Hvilket gjorde at jeg til sidst valgte en maveoperation, hviklet også betød et års pause fra PB :unsure

Det var en hård kamel at sluge, men har gjort at jeg er kommet der hvor jeg er, den dag i dag :loveshower

Det jeg ville frem til ;)

pas på du ikke køre dig selv ned i et hul, du skal sku nok klare den, de kilo skal bare ha kamp til stregen, og det bliver hårdt, mega hårdt til tider, men glem aldrig hvad du kæmper for :goodluck .

jeg er sikker på at inden længe står du med 2 fine fine streger :D

(psssst... jeg er også afhænging af min pepsi max ;) og den drikker jeg stadig, så er der så mange andre ting jeg ikke gør ;) )

Dejligt med et kampråb... :)

Jeg VIL tage prøven på dem og have tabt noget inden d. 10/1 :)

Dejligt det lyder til jeg bare kan få en lille smule pepsi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER