tsecret

Roskildesyge og graviditet

6 indlæg i dette emne

Jeg har de sidste par dage haft det SÅ dårligt. Jeg kaster op, har diarre, hovedpine, svimmel osv osv. Jeg er i dag 10+0.

Jeg er på ingen måde sikker på om det er roskildesyge eller om det bare er mine graviditets gener der er gået amok?

Hvornår bør jeg bekymre mig om den lille i maven? Altså, har jo læst at det ikke skal være farlig, men alligevel? Jeg har ikke kunne holde noget som helst mad nede i to dage og er raslet ned i vægt. Jeg drikker saftevand med ekstra sukker og salt i, det er den eneste næring jeg får.

Og så har jeg haft mavekramper - for helvede altså, de gør ondt! Og der bliver man jo også bange..

Det eneste gode jeg har at sige om de sidste par dage er at jeg ikke har blødt.

Ved ikke præcis hvad jeg vil med denne tråd, men alle råd og ideer og forslag osv er MEGET velkomne! Også ang hvornår i ville kontakte læge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da jeg var ca. 15 uger henne var vi på ferie og fik rigtig ferie mave (begge vejer i 5 dage - undskyld sproget). Vi ringede til vagtlægen i dk og han sagde at baby altid tager hvad den har behov for. Der skal gå lang tid før det foralvor bliver farligt og det er bare vigtig at du får RIGTIG meget væske. Jeg ville kontakte lægen, hvis det ikke er stoppet om 2 dage. Det er lyder mere som som maveinfluenza end graviditets symptomer i mine øre. Man bliver ofte mere syg når man er gravid end ellers.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha lyder ikke godt! Har desværre ingen råd, men vil bare ønske dig rigtig god bedring :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare sige, at det er noget maveonde i omløb. Har selv mavekramper, opkast, kvalme, feber, svimmelhed. Min mand har også lidt, og alle unger har været syge i weekenden. Kan se på diverse sociale medier, at vi ikke er de eneste.

God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, der er meget i omløb. Jeg har det heldigvis endelig bedre i dag, så nu er jeg så glad så glad!

Men lidt pudsigt sammenfald eller hvad man skal kalde det. Jeg fik i går aftes et par seabands af en veninde, og så hjalp det faktisk. Troede egentlig mest at det var tilfældig, så her i eftermiddag tog jeg dem af igen, men efter en time uden, fik jeg det dårligere igen. På med dem og nu har jeg det godt igen!

Jeg ved ikke om jeg har været så enormt ramt af graviditetssymptomer at det har lignet roskildesyge? Eller om det har været begge dele oveni hinanden? eller om det bare er tilfældig? Jeg ved det ikke, og jeg er også næsten ligeglad, så længe jeg har det som jeg har det nu, så er det fantastisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv for en omgang :(

Der florere desværre rigtig meget sygdom, jeg har også hørt at baby nok skal få hvad den har brug for, så der er kun dig at bekymre sig om ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER