Økonom

Udenlandsrejser?

9 indlæg i dette emne

Hvornår synes i det er ok at tage dem med til udlandet?

Eksempelvis Mallorca (2 timer og 15 minutters flyvetur)?

Vi har fået en rejse af mine forældre (for hele familien) til august når Ida er et år.... jeg prøver at forestille mig hvordan hun er og hvad hun kan når hun er et år,..... vildt svært! Men jeg håber og tror hun kan sidde i strandkanten med en spand og skovl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er helt sikkert ikke noget problem. Tror bestemt bare hun vil nyde det. Vi har været ude at flyve med Leo to gange, da han var 8 og 10 mdr. Det gik helt fint, det er jo netop nemt at flyve med dem, så længe man kan give dem et bryst/en flaske i munden når de får propper i ørene. Faktisk ville jeg være mere bekymret over at flyve med ham nu, da han er svær at få til at sidde stille :P

Den ene af gangene vi var afsted, var vi i Spanien i tidligt forår. Dvs det var som dansk sommer. Det vi skulle være meget opmærksomme på, med at barn der endnu ikke gik, men kravlede alle vegne, var at husene jo er bygget til at holde på kulden. Så det galdt om, ofte at klæde ham af og på. Vi kunne sidde i 25 grader, men det var altså hundekoldt når han kravlede rundt på gulvene. Han blev desværre ret forkølet, hvilket bestemt kunne have været undgået....

Og ja, det er fantastisk når de sidder der på stranden med skovl og spand :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved det er noget andet; Min kærestes gode ven, havde deres datter på 1. år, med til Egypten. Hun skreg og skreg pga varmen, og de var slet ikke udenfor værelset, fordi hun blev så dårlig af varmen...

Vi har selv rejst med Camille til Holland, da hun var 3 måneder, og det var intet problem (1 time med fly, men 7 timers transport i alt) og den del med transporten er intet problem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke hvad temperaturen er på Mallorca i august, men jeg gætter på 25 grader. Har virkelig svært ved at forestille mig hvordan og hvor stor hun egentlig er når hun fylder 1 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi rejser til Tenerife på søndag, som er dagen efter Rasmus fylder 3 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke hvad temperaturen er på Mallorca i august, men jeg gætter på 25 grader. Har virkelig svært ved at forestille mig hvordan og hvor stor hun egentlig er når hun fylder 1 år.

Se se nyeste videoer af Anna i min tråd - hun bliver 1 år om 5 dage, så du har en idé om hvor store de er, når de er 1 år ;)

Vi havde Anna med til Norditalien (2 timer), da hun var 5½ måned - det gik fint, men det er lidt hårdt (og varmt!) at være den der sidder med hende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun kær !!!! :) Glæder mig helt til sommeren med Ida.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi rejser til Thailand om en uge, hvor Silke Elia er 20 uger :) Vi har valgt dette tidspunkt blandt andet ud fra ar hun kun skal have min mad, vi kan få en lift til hende i flyet og stadig ikke er mobil selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var i tyrkiet da neo lige var fyldt et år og det var ikke noget problem overhovedet for ham

MEN jeg vil så i bagklogskabet lys sige at hvis jeg nogensinde skal rejse med en på den alder igen så vil jeg bruge lidt extra penge på flyet så vi var i mega pladsmangel der er jo ikke meget plads i forvejen og neo skulle dele sæde med mig så jeg svedte som et svin neo sov dog meget af vejen men hold da op det var hårdt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER