Miss.Tang

Julegaver fra mor og far

9 indlæg i dette emne

Gør i det? og hvad giver mor & far?

Vi har ikke rigtig snakket om det er noget vi giver Leah, men jeg tænker det ikke er noget vi skal. Hun er jo kun 3 mdr til jul og er nok pænt ligeglad med gaverne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi giver hende noget som hun nok alligevel skulle have haft: skum puzle brikker til gulvet. Vi skriver i barnets første bog og der udfyldes bla. hvad hun fik den første jul, og af hvem... hvor det holdes og hvordan hun reagerede på julen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi giver hende noget som hun nok alligevel skulle have haft: skum puzle brikker til gulvet. Vi skriver i barnets første bog og der udfyldes bla. hvad hun fik den første jul, og af hvem... hvor det holdes og hvordan hun reagerede på julen.

Fuldstændig det samme her ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi giver også en gave med noget han alligevel får brug for, og så giver vi derudover to gaver. En som far køber og en som mor køber, og så skal den være hemmelig for den anden forælder (gir det mening?). Ikke noget vildt dyrt, men vel bare et eller andet vi synes ku være godt. Jeg har tænkt mig ar finde noget de kan bruge, når farmand skal holde barsel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi giver også en gave med noget han alligevel får brug for, og så giver vi derudover to gaver. En som far køber og en som mor køber, og så skal den være hemmelig for den anden forælder (gir det mening?). Ikke noget vildt dyrt, men vel bare et eller andet vi synes ku være godt. Jeg har tænkt mig ar finde noget de kan bruge, når farmand skal holde barsel...

Det var da en god idé - det med at holde det hemmeligt for hinanden. Min kæreste er dog ikke den store shopper, så her kommer det nok ikke til at fungere ;) Han er gladest, hvis han helt kan slippe for at købe julegaver (og gå i butikker!) ;)

Jeg tror bare vi (læs: jeg :P) køber en lille ting, bare sådan at der er noget, der er fra os. Det virker så mærkeligt, at resten af familien sikkert kommer med bunker af gaver til hende, og så har forældrene ikke noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da en god idé - det med at holde det hemmeligt for hinanden. Min kæreste er dog ikke den store shopper, så her kommer det nok ikke til at fungere ;) Han er gladest, hvis han helt kan slippe for at købe julegaver (og gå i butikker!) ;)

Jeg tror bare vi (læs: jeg :P) køber en lille ting, bare sådan at der er noget, der er fra os. Det virker så mærkeligt, at resten af familien sikkert kommer med bunker af gaver til hende, og så har forældrene ikke noget :)

Så må han da blive det;) Internettet er min ven, når der er butikshelvede i juledagene...så slipper man for lange køer og crazy people alle vegne:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

....

hmm, kan man slette beskeder,...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi køber jo altid alt han mangler, så han får ikke decideret en pakke fra os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi ville købe en lille ting til ham - men eftersom han er lidt langsom og meget følsom købte vi en stof sansegynge til stuen det kan bære begge børn - et par marinefarvede convers i str 17 og en Hummel heldragt - puhhh det var hårdt for Dankortet... datteren får dog kun legetøj (barbie hus og bratz)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER