Snowie

Pay it forward - Julen 2012

11 indlæg i dette emne

Se DET er god karma :sc Jeg har desværre ikke en rød reje jeg kan undvære da jeg er på dagpenge, men konceptet er rigtig godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er dejlig karma - og måske rammer den også dig, hvis budskabet spredes :jul4: :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber, I enten vil synes godt om inde på siden eller dele siden og sprede idéen i jeres netværk - vi er garanteret mange brugere med direkte kontakt til både potentielle givere og modtagere - de mangler bare et lille skub til at få kontakten mellem dem skabt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er rigtig stort og hjælpsomt, da der er mange som har brug for hjælp, for at holde jul :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, og hvis det kan være med til, at bare en enkelt familie tænker, at de da godt kan undvære lidt, men ikke har taget skridt til at hjælpe, eller ikke vil overføre til en organisation - så vil det jo være fantastisk for den familie, der gerne vil modtage.

Det kan godt være, at det er pladderromantisk - men der sker i hvert fald slet ingenting, hvis man ikke tager initiativ - så det har jeg nu gjort, og der er Facebook jo super smart i forhold til en seddel i Netto :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en fantastisk ide :)

Og mindede mig lige om, at skulle skrive til en bruger, da det er den første nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at det er en fantastisk ting af danskere bliver så næste kærlige når jule nærmere sig, men jeg undrer mig år efter år, hvor det kun er omkring julen at man er sådan.

For mig personligt synes jeg julen er ude på en skråplan, men det var slet ikke hvad denne tråd skulle handle om, men godt intiativ.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:)

Jeg støtter forskellige andre ting hele året rundt - det her var mere ideen om at støtte en i første eller andet led i sit netværk, da flere og flere nære og kære har svært ved at få enderne til at mødes.

De, som har muligheden og lysten, kan så melde sig som givere, og de, som har behovet og ikke er for stolte til at sige til, kan melde sig direkte til en giver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak til jer, der har synes godt om og delt siden :wub

Jeg håber sådan, det lykkes at nå ud til bare én, der har mulighed for og lyst til at støtte en i sit netværk :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER