Guest

De mest åndsvage råd

33 indlæg i dette emne

Har en svigermor, hendes råd imod gråd er at Albert skal have noget at spise, om det så kun er 15 min siden han sidst har spist 180 ml. Godt nok kan han godt græde pga sult, men der findes også andet end sult der kan få ham til at græde.

Det samme støder jeg også ofte på! Når Charlie græder, jamen så han da sulten.. Øhmm, fordi han har jo ikke lige spist ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hahahaha! Det er sgu en konsekvensfyldt verden vi lever i.

Tjek ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ha hvor er der mange gode - men den bedste er alligevel den med kilden under tæerne.

Jeg har også hørt den med lange stræk og navlesnoren :rolleyes

Min søster får hele tiden den at vide med sult, det har jeg dog ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HØRT! Den har jeg hørt meget som en advarsel: "Man skal passe på, at børnene ikke kun kan blive båret af deres far og mor" :rolleyes

Det sagde min mor også da Mie kun var 3 uger :rolleyes (ja min mor forstod ikke lige at hun ikke kan huske hvordan det er med en 3 uger gammel baby - come on - hun skal jo lige opdage hun ikke er i maven mere altså!) - der sagde hun også til min søster der har en baby der er en måned ældre "C er godt nok noget bedre til at holde hovedet end Mie" - What a surprice!!! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men vænnede du ham til at sove mellem 20 og 8 uden mad? For så er jeg godt nok imponeret :)

Nej og det har han aldrig gjort og gør heller ikke nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men vænnede du ham til at sove mellem 20 og 8 uden mad? For så er jeg godt nok imponeret :)

Nej og det har han aldrig gjort og gør heller ikke nu.

Altså det vænnede jeg faktisk min dreng til :)

Han var udpræget ammebarn, der vågnede hver anden time for at få mad. Da han skulle vænnes fra tog vi en uge, hvor det kun var far der stod op om natten og gav ham vand. Det lykkedes :)

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor gammel din er MforMor ;)

Theo er nu knap 16 mdr. og han sover fra 19-7

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså det vænnede jeg faktisk min dreng til :)

Han var udpræget ammebarn, der vågnede hver anden time for at få mad. Da han skulle vænnes fra tog vi en uge, hvor det kun var far der stod op om natten og gav ham vand. Det lykkedes :)

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor gammel din er MforMor ;)

Theo er nu knap 16 mdr. og han sover fra 19-7

Da vi tog nat flasken fra August gjorde vi også det. Men jeg læste at sove 12 timer NO WAY der er for meget krudt i måsen ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså det vænnede jeg faktisk min dreng til :)

Han var udpræget ammebarn, der vågnede hver anden time for at få mad. Da han skulle vænnes fra tog vi en uge, hvor det kun var far der stod op om natten og gav ham vand. Det lykkedes :)

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor gammel din er MforMor ;)

Theo er nu knap 16 mdr. og han sover fra 19-7

Det lyder da dejligt :) Hun er kun 3 mdr og jeg fuldammer :) Så jeg forventer bestemt heller ikke, at hun sover igennem. Men det er da også ret flot, at han sover igennem som 16 mdr gammel gut :) Men skønt for jer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER