liva30

Nu hopper vi snart!!!!

21 indlæg i dette emne

Lige om lidt er det os der står øverst på listen!! Og f... Hvor jeg glæder mig til at følge med i jeres fødsler og ja min egen!! Og så er det for mig bare et extra pluds at det så også er jul!!! Totalt go månede!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det bliver sgu spændende :D Jeg købte alle de sidste ting igår, så nu er vi klar til babys ankomst! Men hun må dog gerne lige vente til terminsdatoen så min mor kan nå at komme herned og jeg kan have et par dage med hende inden fødsel :D Glæder mig også rigtig meget til at følge med i Jeres fødsler!! :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, der er godt nok ikke længe til endnu ;) Det bliver spændende at se om der er nogen der rammer 12-12-12 :P Det kunne altså være lidt sejt at have fødselsdag på sådan en dato ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, der er godt nok ikke længe til endnu ;) Det bliver spændende at se om der er nogen der rammer 12-12-12 :P Det kunne altså være lidt sejt at have fødselsdag på sådan en dato ;)

Ja der er ikke mange der får sådan en fin fødsels dato, så det er spændende :loveshower jeg havde sådan set sat mig på datoen, men min JM snakker om i gang sættelse d. 10 dec. hvis ikke der er sket noget inden, og min JM tror ikke det trækker ud når jeg er flergangs fødende, men man ved aldrig... Synes jeg er lidt nervøs for fødslen denne gang, hvad med jer, er i også nervøse eller er i mere spændte ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her får lillesøster fødselsdag d. 12.12.12 .. ;)

Planlagt kejsersnit. . Så vi ved det allerede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja der er ikke mange der får sådan en fin fødsels dato, så det er spændende :loveshower jeg havde sådan set sat mig på datoen, men min JM snakker om i gang sættelse d. 10 dec. hvis ikke der er sket noget inden, og min JM tror ikke det trækker ud når jeg er flergangs fødende, men man ved aldrig... Synes jeg er lidt nervøs for fødslen denne gang, hvad med jer, er i også nervøse eller er i mere spændte ??

Jeg er ikke rigtig nervøs, ud skal hun jo på en eller anden vis, så det tager jeg skam roligt nok, måske fordi jeg ingen anelse har om hvad jeg går ind til :P Jeg er til gengæld hunderæd for risikoen for at det ender i kejsersnit, jeg kan slet ikke have tanken om at der ville skulle skæres i mig - så jeg håber bare på, at det ikke bliver aktuelt ;)

Her får lillesøster fødselsdag d. 12.12.12 .. ;)

Planlagt kejsersnit. . Så vi ved det allerede :)

Sejt ;) Har I selv fået lov at vælge datoen eller er den valgt for jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt ;) Har I selv fået lov at vælge datoen eller er den valgt for jer?

Lidt af begge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her ved vi allerede at lillesøster kommer på mandag. D. 3/12. Så der er kun 4 dage til :loveshower

Jeg skal have planlagt kejsersnit og glæder mig til hun er ude..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Dobbelt. Dumme Tlf

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4dage tilbage nøj hvor jeg glæder mig til at jeg kan sige sådan!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke rigtig nervøs, ud skal hun jo på en eller anden vis, så det tager jeg skam roligt nok, måske fordi jeg ingen anelse har om hvad jeg går ind til :P Jeg er til gengæld hunderæd for risikoen for at det ender i kejsersnit, jeg kan slet ikke have tanken om at der ville skulle skæres i mig - så jeg håber bare på, at det ikke bliver aktuelt ;)

Sejt ;) Har I selv fået lov at vælge datoen eller er den valgt for jer?

Det er os lige præcis det jeg frygter, hvis det kunne ende i kejsersnit, synes ikke om tanken i at skulle skæres i, for ja ud skal de nok komme, men jeg står også selv med det når det hele starter, altså at komme på sygehuset, så der er også en del tanker omkring det... Kan jeg kører selv, sker det nu om natten og jeg skal have min søn op og afleveret hos mine forældre, er bilen totalt frosset til eller skal jeg bare beslutte at tage med en taxa osv... Håber det sker om dagen, men det sådan er det nok bare for sjældent, sså vil egentlig bare gerne på den anden side af det, så alle de spekulationer er ude af verden, hvis man kan sige det sådan...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, nu er der ikke lang tid til! Uh, vi glæder os herhjemme! Jeg er ikke så nervøs for selve fødslen, altså smerter og sådan, da jeg havde en skøn oplevelse sidste gang. Men mere (nok ret almindelige) tanker omkring, om alting nu går, som det skal, om lillepigen klarer det godt osv. Og så tror jeg, det bliver mærkeligt at komme hjem lige efter fødslen - synes, det var skønt at ligge på patienthotellet i nogle dage sidst! Men det bliver nok også dejligt at komme hjem til storesøster hurtigt alligevel. Håber bare, at mine skønne svigerforældre når at komme d. 9.12., så de kan tage sig af den store og være der, når vi kommer hjem. Så 12.12.12. er også helt ok med mig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12-12-12 er også heeeelt fint her, da jeg så har en lille uges tid alene med min mor, som kommer på tirsdag (termin 7/12) :D Jeg er en smule nervøs, men nok mest spændt på at føle og opleve, hvad min krop egentlig er i stand til at klare, da jeg jo har hjemmefødsel uden smertestillende. Og så glæder jeg mig da vildt meget til at have sådan en lille størrelse i huset og se, hvad det egentlig drejer sig om det hele :) Det har man jo ikke rigtig mulighed for virkelig at forestille sig før man "sidder i det" så at sige :D

Tænk kun at have 4 dage tilbage og vide det med sikkerhed :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er en hel vild følelse at vide datoen med sikkerhed.. men det er skønt.. men der er stress på herhjemme for at gøre det hele klar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg forestille mig! :o Mangler I meget endnu? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jaa 21 dage til termin...... og har det sådan at det må gerne være meget snart... hep hep ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg forestille mig! :o Mangler I meget endnu? :)

vi mangler kun at få gjort rent og pyntet op til jul.. og få båret tingene der skal med på hospitalet, ned i bilen så det er klar til vi skal køre mandag nat/morgen.. :)

de sidste 2 dage har stået på stor-indkøb så vi har mad osv hjemme..

så vi skulle gerne være helt klar til hende allerede imorgen.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi mangler kun at få gjort rent og pyntet op til jul.. og få båret tingene der skal med på hospitalet, ned i bilen så det er klar til vi skal køre mandag nat/morgen.. :)

de sidste 2 dage har stået på stor-indkøb så vi har mad osv hjemme..

så vi skulle gerne være helt klar til hende allerede imorgen.. :)

Spændende altså :D Glæder mig til at høre om det :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke imorgen, Klitgaard1990! Det må være vildt mærkeligt at gå at vide. Håber, I får sovet lidt i nat :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke imorgen, Klitgaard1990! Det må være vildt mærkeligt at gå at vide. Håber, I får sovet lidt i nat :-)

Mange tak :) vi glæder os helt vildt og jeg kan mærke nogle små sommerfugle i maven allerede (eller er det mon prinsessen?) :)

Håber også vi får sovet lidt i nat..

Glæder mig til at vise hende frem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER