IBMA

Har I købt nogle babyting?

14 indlæg i dette emne

Ja som overskriften siger, så er jeg nysgerrig efter at høre hvor meget I har købt til den lille ny...

Min mand synes at det er for tidligt tat købe alt muligt - han mener at vi skal vente til d. 14 februar, hvor vi har været til den sidste scanning - og forhåbentlig har fået at vide om vi venter en lille prins eller en prinsesse :-D

Det kan jeg også se det kloge i, men vil jo så gerne købe noget...

Mange ting skal jo købes uanset om det er en pige eller dreng.. Fx vugge osv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har købt en skråstol (brugt) og badekar (på tilbud) .. Og så lidt tøj .. That's it :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun købt en bluse. Og så har min kæreste givet mig og børnene i maven Dublo Lego i kalendergave. Men ellers venter vi til ca. uge 20 tror jeg, hvor vi vil købe det meste samlet for at få en god rabat. Men jeg kan godt forstå, at du har svært ved at vente.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingenting endnu, men har jo også alle de store basis ting fra Cathrine :)

Glæder mig til at finde ud af hvad det bliver i uge 20, så skal der jo nok købes lidt tøj! Gider bare ikke have for meget unisex tøj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte 2 par strømper, da jeg skulle fortælle farmanden at jeg var gravid. Ellers har jeg ikke købt noget. Vi vil ikke vide kønnet, og har jo alt udstyr fra pigerne. Det eneste vi kan komme til at mangle, er tøj hvis det er en dreng. Men min bror fik en søn i oktober, så mon ikke de har noget vi kan låne til de første måneder, hvis det er.

Men når vi nærmer os, køber jeg lidt neutralt tøj. Og så vil jeg have en ny pusletaske.. Selv om jeg har 3, og manden absolut synes vi har nok.Men det har vi ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke købt noget endnu, men vi har været ude at kigge flere gange. Synes bare det er for tidligt at købe noget endnu, selvom det er meget fristende.

Til gengæld er min mor i fuld gang med strikketøjet (det er deres første barnebarn), og med den fart hun har på når hun nok at få strikket en komplet gardarobe i str. nyfødt, 3, 6 og 9 mdr. inden barnet kommer til verden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en fin lille babyvugge og lidt babytøj vi ikke kunne stå for. Vi har også arvet en del ting fx autostol, legetæppe, endnu mere tøj, legetøj, brystpumpe osv. Men jeg har totalt redebyggergenet i mig for tiden, så jeg er klar til at købe det hele nu - min kæreste er dog (meget) mere afventende, og synes egentlig vi skal vente til vi er nået forbi ugerne hvor den faktisk kan overleve..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nu købt en vugge (brugt formedelst 350kr på dba), lidt tøj (mest brugt i mødrehjælpen og på eBay), og så har vi betalt depositum på barnevogn og fået den sat tilside.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol :shop

Vi har ikke rigtig købt noget endnu- Da vi havde fået vores 2. datter, var vi i starten enige om, at vi ikke skulle have flere børn, så alt babyudstyr er foræret væk eller solgt - big mistake:-)

Vi har fået en masse brugt drengetøj, men jeg synes, at det meste er så trist i farverne i mørk sandfarvet eller mørkeblå, og jeg elsker lys limegrøn, turkis og klar blå, så jeg går da snart amok på internettet med dankortet:-)

Jeg kan virkelig også mærke redebygger genet, det er meget pudsigt. Jeg er pludselig kommet i tanke om, at vi skal have malet i hele huset (hvilket min mand har påpeget er lidt unødvendigt, eftersom vi bor i et 4 år gammelt hus, og malede for to år siden:....) Men jeg planlægger konstant babyværelse osv, og kan ligge om natten og tænke over det - skørt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg jo godt nok ikke gravid eller noget, men vi er jo kommende adoptanter, og havde sidste samtale med statsforvaltningen, hvor vi fik af vide, at vi nok skulle blive godkendte. Derfor har jeg valgt, at købe den første ting til vores kommende barn...

Vil i se hvad jeg har købt?

Jeg skal godt nok først hente den næste weekend, og derfor er det sælgers billeder, men viser den gerne allerede nu:

66kl07.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

vi/jeg har købr 6 bodyer i str. 60, en ammepude(brugt) og lidt rangler (en brugt kasse). Men ellers tror jeg vi venter til maj måned med at se/købe ting.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg jo godt nok ikke gravid eller noget, men vi er jo kommende adoptanter, og havde sidste samtale med statsforvaltningen, hvor vi fik af vide, at vi nok skulle blive godkendte. Derfor har jeg valgt, at købe den første ting til vores kommende barn...

Vil i se hvad jeg har købt?

Jeg skal godt nok først hente den næste weekend, og derfor er det sælgers billeder, men viser den gerne allerede nu:

66kl07.jpg

Den er så fed :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er min mand for alvor blevet sat i sving. Vi har en junoseng, som han er i fuld gang med at male turkis - den bliver så flot! (Det er egentlig meget praktisk at være gravid, når nu der skal males børneværelse og møbler - for så slipper jeg for at hjælpe med at male, det hader jeg nemlig :lol )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg jo godt nok ikke gravid eller noget, men vi er jo kommende adoptanter, og havde sidste samtale med statsforvaltningen, hvor vi fik af vide, at vi nok skulle blive godkendte. Derfor har jeg valgt, at købe den første ting til vores kommende barn...

Vil i se hvad jeg har købt?

Jeg skal godt nok først hente den næste weekend, og derfor er det sælgers billeder, men viser den gerne allerede nu:

66kl07.jpg

Ej, jeg er vild med den seng! Det er jo Lille Pers seng :) Hvor er den bare fin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER