Kamillawn

At falde i søvn SELV - hvornår?

30 indlæg i dette emne

Jeg er ved at laere Noah at falde i soevn uden at vaere i mine arme. Jeg er ved at laere ham at det er dejligt at falde i soevn med min haand paa maven og det ser ud til at gaa godt(antijinx!) - ogsaa hvis han vaagner og er ked af at mangle sutten, fordi han har tabt den, saa kan jeg for det meste saette mig med haanden paa maven og sige shhh :yay

Jeg har fundet yogabolden frem og den er ved sengen, saa jeg kan sidde hos ham til han sover tungt - imens kan jeg saa lave lidt oevelser, saa jeg ikke sidder og bliver utaalmodig af bare at glo - win/win :yay

Naa, men ville ogsaa bare sige, at man skal starte et sted, som fungerer for baade baby og foraeldre :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ved at laere Noah at falde i soevn uden at vaere i mine arme. Jeg er ved at laere ham at det er dejligt at falde i soevn med min haand paa maven og det ser ud til at gaa godt(antijinx!) - ogsaa hvis han vaagner og er ked af at mangle sutten, fordi han har tabt den, saa kan jeg for det meste saette mig med haanden paa maven og sige shhh :yay

Jeg har fundet yogabolden frem og den er ved sengen, saa jeg kan sidde hos ham til han sover tungt - imens kan jeg saa lave lidt oevelser, saa jeg ikke sidder og bliver utaalmodig af bare at glo - win/win :yay

Naa, men ville ogsaa bare sige, at man skal starte et sted, som fungerer for baade baby og foraeldre :P

Det lyder da godt :)

Held og lykke med projektet :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi startede også omkring 6 måneder. Vi sagde alle godnat til hende, synger en sang og så bliver hun puttet. Hun ligger og græder og vi går ind og tager hende op. Lægger hende igen når hun er faldet til ro og lægger hende igen og sådan bliver vi ved indtil hun sover. Hun får ikke lov til at græde sig selv i søvn. Det startede med at vare 1 time med at falde i søvn og efter en uge tog det omkring 10 min.

Vi har dog lige haft et tigerspring, hvor det hele bare gik i ged og vi måtte starte forfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at laere Noah at falde i soevn uden at vaere i mine arme. Jeg er ved at laere ham at det er dejligt at falde i soevn med min haand paa maven og det ser ud til at gaa godt(antijinx!) - ogsaa hvis han vaagner og er ked af at mangle sutten, fordi han har tabt den, saa kan jeg for det meste saette mig med haanden paa maven og sige shhh :yay

Jeg har fundet yogabolden frem og den er ved sengen, saa jeg kan sidde hos ham til han sover tungt - imens kan jeg saa lave lidt oevelser, saa jeg ikke sidder og bliver utaalmodig af bare at glo - win/win :yay

Naa, men ville ogsaa bare sige, at man skal starte et sted, som fungerer for baade baby og foraeldre :P

Genial ide med yogabolden. Det vil jeg også, når han på et tidspunkt bliver rykket videre til tremmesengen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da godt :)

Held og lykke med projektet :goodluck

Aah, tak, jeg foeler det gaar den rigtige vej, i hvert fald :)

Genial ide med yogabolden. Det vil jeg også, når han på et tidspunkt bliver rykket videre til tremmesengen :)

Det er jo saa genialt! Jeg kan ogsaa sidde og hoppe lidt med ham i armene, hvis han skal beroliges, saa mine arme, ryg og skuldre ikke skal goere arbejdet, men ben og understel(som gerne skal traenes efter foedsel jo!) - saa det kan anbefales! Jeg har saa et taeppe under og nu kommer yogamaatten ogsaa derind, saa kan jeg faktisk klare lidt af det yoga, jeg ikke faar gjort ellers, mens jeg venter paa at han sover tungt. JEg har nemlig lovet ham, at jeg bliver til han goer det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER