Maustique

Hvilket køn gemmer sig i maven?

27 indlæg i dette emne

Hej Allesammen

Inspireret af maj terminstråden, synes jeg da også, at vi skal have en tråd, hvor vi gætter på, hvad vi bærer :loveshower

Hvis I skriver jeres gæt + evt. mandens, og så hvornår I regner med at få det at vide, så holder jeg en opdateret liste herunder. Idéen er så, at I opdaterer, når I ved det, og så ser vi, hvor gode vi er til at gætte :yay

Maustique Gætter på en dreng, manden tror på en pige - kønsskanning bestilles i uge 15

tsecret Gætter begge på en dreng - skal til kønsscanning senere

Melas Gætter på en dreng, kæresten på to piger. Skal til tryghedsscanning i dec og finder ud af kønnet i starten af feb

Cirkeline88 Gætter på en pige, kæresten på en dreng. Køber kønsskanning i uge 15-16

StineMR Gætter på en pige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi gætter begge to på en dreng :) Vi skal også have en kønsscanning, men ved ikke helt i hvilken uge endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gætter begge to på en dreng :) Vi skal også have en kønsscanning, men ved ikke helt i hvilken uge endnu.

Det er noteret :) Og I kommer sikkert også til at være de første i gruppen, der finder ud af det, fordi du mig bekendt har den tidligste termin i juli-gruppen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, hvis vi altså tager scanningen så tidligt som muligt, det er vi ikke helt sikre på endnu - kommer an på hvornår vi kan få tid også jo!

Men jo, jeg har tre terminer indtil videre: 30.juni (ifølge TS 1), 1.juli (ifølge egen beregning) og 3.juli (ifølge TS 2), og alle er jo reeet tidlige såeh :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gætter på en dreng, kæresten håber på 2 piger. Skal have lavet en tryghedsscanning midt i dec, så må vi se om min kæreste har ret i der er 2. Skal have lavet moderkagebiopsi i starten af januar, der får vi at vide om det er en dreng eller pige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror det er en pige der gemmer sig derinde, men kæresten tror det er en dreng.

vi regner med at købe en kønsscanning omkring uge 15-16

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ved faktisk ikke hvad jeg tror, men håber måske lidt på en pige, da vi i forvejen har så mange drenge i familien. Men omvendt ville jeg blive lige så glad for en dreng. Manden håber på en dreng, men det er mest, fordi han har planer om store Brio-togbaner og andet drenge legetøj :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre end mig der har bestilt en kønsscanning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Niks - vi skal til kønsskanning på næste mandag. Præcis 15+0.

Jeg er SÅ spændt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror og drømmer det er en dreng. min kæreste inkl andre der har udtalt sig, tror også det er en dreng ;)

Vi skal til ms den 13 feb, og håber at få svar der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en fornemmelse af at der gemmer sig en dreng og har planer om at bestille en kønsscanning hen i februar.

Glæder mig til at se min spire og finde ud af hvad farve tøj der skal købes ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg gætter dreng, kæresten gætter pige (måske mest fordi det er det vi hverisær har i forvejen og synes det er gået meget godt). Håber at kunne se noget til MDscanning, ellers kunne jeg godt finde på at bestille en tid for at finde ud af det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ihh hvor bliver det altså spændende når vi ser hvad der gemmer sig inden i hulerne.. Glæder mig helt vildt til at kunne sige han eller hun, i stedet for den eller baby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hovsa! :) Denne tråd er vist gået min næse forbi!

Herhjemme gætter vi begge på en PIGE - og vi venter til MD-scanningen 18. februar med at finde ud af, om vi har ret.

Jeg er dog ikke mere sikker, end at jeg ikke vil blive overrasket, hvis der viser sig at være et "vedhæng" på baby, men fornemmelsen siger som sagt, at det er en lille tøs. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi skal ha en PIGE :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååårh Cirkeline, stort tillykke med tøsebarnet! :) Der var slet ingen tvivl? ... Og det var en privat scanning ikke? Er virkelig i tvivl om, om jeg kan vente helt til MD scanningen med at få at vide, hvilket køn vi venter - der er hele 5 1/2 ulideligt laaaange uger til, og jeg overvejer seriøst osse at købe en kønsscanning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååårh Cirkeline, stort tillykke med tøsebarnet! :) Der var slet ingen tvivl? ... Og det var en privat scanning ikke? Er virkelig i tvivl om, om jeg kan vente helt til MD scanningen med at få at vide, hvilket køn vi venter - der er hele 5 1/2 ulideligt laaaange uger til, og jeg overvejer seriøst osse at købe en kønsscanning.

det var hos en privat en jo, og hun var rigtig sød og tog sig god tid til at tjekke mål på hoved, mave og lår og sagde at alt så fint ud.. vi hørte også hjertelyd.. hun ville ikke sige kønnet hvis hun ikke var 100 % sikker så jeg stoler på det :)

jeg kunne ikke vente til MD scanning, det er først den 21/2 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi skal ha en PIGE :loveshower

TILLYKKE med jeres lille pige.. - Det må være så vildt at vide det :)

- Hvor er du blevet scannet, og må jeg spørge hvad i har betalt for det ???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TILLYKKE med jeres lille pige.. - Det må være så vildt at vide det :)

- Hvor er du blevet scannet, og må jeg spørge hvad i har betalt for det ???

det er helt vildt at vide det, har sagt det højt mange gange så er begyndt at tro på det :)

vi var hos scanningsjordemoderen i københavn, vi gav 500 kr. og fik en masse billeder og dvd med hele optagelsen.. hun var rigtig sød og selvom der stod 10 min. på hjemmesiden så var vi der i omkring 20-25 min.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme gætter vi på en dreng, eller det gør jeg. Kæresten vil helst have en pige da vi nu har så meget fedt tøj fra storesøster af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme gætter vi på en dreng, eller det gør jeg. Kæresten vil helst have en pige da vi nu har så meget fedt tøj fra storesøster af :)

jeg tror altså der er noget galt med din ticker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde klart fornemmelsen af en dreng, meget tidligt. Har to piger i forvejen, og denne graviditet var bare helt anderledes. Har også fået det bekræftet :) da jeg efter nakkefoldsskanningen fik foretaget en moderkagebiopsi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror altså der er noget galt med din ticker :)

Hihi, kan ikke selv se den, er på mobilen nemlig :) men tror den er fra min datters tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER