Guest

.

8 indlæg i dette emne

Nogen gynækologiske klinikker kan du godt komme på uden henvisning fra lægen men så er det egenbetaling. Du skal have en henvisning ellers.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det må lyde totalt skørt når vi jo har et barn at jeg spørger om dette :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay jeg må lige give det nogle mdr endnu og ellers få en snak med min læge . Han ved godt vi forsøger at få nr 2 og har drøftet mine bekymringer mht om det lykkes igen :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næ altså på den klinik jeg er på for tiden for at blive scannet skriver de på hjemmesiden at nan godt kan få hjælp til at få børn selvom man allerede har et i forvejen så det er ikke unormalt at skulle have hjælp til nr 2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja kan bare mærke jeg har behovet for at få tjekket der ikke er noget i vejen . For det fandt jeg jo aldrig ud af sidst . Det tog 8 mdr inden jeg blev gravid dengang , og kan så let tænke på om det var et "held" der skal jo ikke meget til før det ikke kan lykkes ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes bare du skulle bede din læge om en henvisning så du kan få ro på dine bekymringer. Som der også bliver skrevetså er det jo ikke unormalt at behøve lidt hjælp til nummer 2 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes bare du skulle bede din læge om en henvisning så du kan få ro på dine bekymringer. Som der også bliver skrevetså er det jo ikke unormalt at behøve lidt hjælp til nummer 2 :)

Ja det er også lidt det jeg tænker ... Det er jo træls at prøve i uendeligheder uden der sker noget hvis der nu var noget i vejen . For kan bare ikke slippe den tvivl :-( nu er jeg så igang med et større vægttab som jeg håber også kunne hjælpe med til det og ved jo også vi ikke kan få hjælp heller ikke med betaling hvis jeg ikke får tabt mig en del ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER