Mette

I hvilken uge havde du en abort?

   34 members have voted

  1. 1. I hvilken uge havde du en abort?

    • Havde en bio (3. uge - 5. uge)
      4
    • 6. uge (5+0 - 5+6)
      3
    • 7. uge (6+0 - 6+6)
      7
    • 8. uge (7+0 - 7+6)
      7
    • 9. uge (8+0 - 8+6)
      11
    • 10. uge (9+0 - 9+6)
      4
    • 11. uge (10+0 - 10+6)
      3
    • 12. uge (11+0 - 11+6)
      3
    • 13. uge (12+0 - 12+6)
      0
    • 14. uge (13+0 - 13+6)
      0
    • 15. uge - 22. uge
      0
    • Efter uge 22
      0
  2. 2. Hvilken type?

    • BIO
      4
    • SA
      12
    • MA
      18
    • Andet?
      4

Please sign in or register to vote in this poll.

5 indlæg i dette emne

Der er så meget snak om abort og frygten for det i de første par uger. Kan læse mig til at de fleste aborter finder sted i uge 7-8, men er det bare noget man siger eller hvad er jeres erfaringer? Ser ofte spørgsmålet stillet om hvornår folk havde en abort så tænker det kunne være interessant at se svaret lidt mere overskueligt.

Havde man en MA og ved hvilken uge fosteret døde, så indtast den dato som abortugen, hvis ikke så bare den uge din MA blev opdaget.

Det er muligt at indtaste flere svarmuligheder hvis man har oplevet det flere gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var for nogle år siden inde og se hjerte blink 8 plus 4 og fortalte jo så gladeligt alle at jeg var gravid for havde hørt at når man havde set de magiske blink så var risikoen lille da jeg så nåede til nf scanningen viste den ikke blink mere og de skønnede den til at være gået til ca 8 plus 6

( jeg havde ingen tegn på noget som helst havde ikke engang blødt bare en dråbe )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var for nogle år siden inde og se hjerte blink 8 plus 4 og fortalte jo så gladeligt alle at jeg var gravid for havde hørt at når man havde set de magiske blink så var risikoen lille da jeg så nåede til nf scanningen viste den ikke blink mere og de skønnede den til at være gået til ca 8 plus 6

( jeg havde ingen tegn på noget som helst havde ikke engang blødt bare en dråbe )

Øv, MA er bare så tarvelig, man går der og tror alting er ok og så har man mistet for flere uger siden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en SA i uge 5, hvor der ikke var hjerteblink til scanningen.

Også en MA i uge 8+ hvor vi havde set hjerteblink til første scanning men den var gået til i anden scanning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en bio/SA/andet (tror jeg placerede den under SA) i uge 5 (opdaget ved intet foster 7+3), og så en MA som først blev opdaget 11+0, men fostret var død ca. 9+0 (var blevet scannet og set hjerteblink 3 gange, sidste gang 8+4...). Jeg nåede vist at stemme inden min MA, så den tæller ikke med i statistikken...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER