Babystøv91

Gravid? - hvornår kan jeg teste?

7 indlæg i dette emne

Hej :)

Er ny herinde.

Jeg har et spørgsmål om hvornår jeg kan teste for graviditet, fordi jeg føler mig lidt lost.

Jeg har været på mini-piller i tre måneder hvor jeg ikke har haft mens, og nu stoppede jeg med piller for 4 dage siden, og har hver dag haft sex med min kæreste, uden anden form for prævention. Nu er jeg bare i tvivl om hvornår jeg vil kunne teste for graviditet, da jeg jo ikke ved hvornår jeg skal forvente mens? ved ikke om det overhoved er muligt at blive gravid så hurtigt efter pillestop, men har hørt at det kan ske. Men nogle råd til hvornår jeg kan regne med en pålidelig test? :/

På forhånd mange tak for hjælpen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis jeg var dig ville jeg ikke teste før 28 dage efter pille-stop... Tror ikke du kan se noget før alligevel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tidligst 28 dage efter pille-stop :) Cirka 14 dage efter kommer der forhåbenligt en ægløsning, også kan man teste 14 dage efter ægløsning..

Det er bestemt muligt at blive gravid i denne cyklus, men der er ikke "mange" der bliver gravid i første forsøg"..

Held og lykke . Håber du om 3 ugers tid står med to flotte streger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens, så det bliver ikke i denne omgang at jeg får de to streger at se.

Desværre. Men det skal nok komme, nu ved jeg da i det mindste at min krop fungerer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens, så det bliver ikke i denne omgang at jeg får de to streger at se.

Desværre. Men det skal nok komme, nu ved jeg da i det mindste at min krop fungerer :)

Det burde den vel også?

Tænker den burde vel komme et par dage efter pille stop, og så derfra igen om ca 28 dage -

Sådan er det da i hvert fald på p-piller,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du stoppede og har haft sex 4 dage uden beskyttelse er der alligevel ikke en chance for graviditet? Ca 12-14 dage EFTER mens er din frugtbare periode og 14 derefter vil du kunne teste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER