Jasmin32

Overvægt?

3 indlæg i dette emne

Er der mon nogle af Jer andre der har fået stikpiller ift. Jeres vægt?

Vi var til md-scanning i sidste uge, hvilket egentlig var en rigtig god oplevelse, med undtagelse af de sidste 5 minutter, hvor jeg oplevede at scanningslægen var utrolig kort for hovedet da snakken faldt på glukosebelastning og graviditetsvægt.

Det skal lige siges, at inden graviditeten oplevede vi en spontan abort i februar, hvorefter jeg tabte mig 12 kg, grundet kostændring - når man er lidt rund, så skader det jo ikke at komme lidt ned i vægt ;-) Jeg har pt. taget 3-4 kg på og ser det absolut ikke som et problem, men har alligevel valgt at inddrage en diætist, da jeg ofte glemmer at spise, fordi jeg synes det meste mad er kedeligt, så ofte er det de samme ting jeg spiser.

Håber I har nogle inputs!

post-6000-0-28060700-1353613400_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ikke denne gang, men det er nok også fordi jeg har tabt 50 kg i forbindelse med en gastic bypass( er stadig overvægtig). Men har været gravid 2 gange, hvor jeg aborterede. Første gang fik jeg kommentar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid været overvægtig, men dyrker da motion osv, og er obs på min kost, særligt efter jeg er blevet gravid.

Men øv, hvor jeg syntes det var ærgerligt hun lige kunne ødelægge oplevelsen for os :(

Jeg har talt med min jordemoder om det, og hun syntes jo kun at min mave er så fin, og sidder hvor den skal osv - og det med vægten tager hun ikke så tungt, eftersom jeg selv er obs på at jeg nok ikke skal tage 20 kg på :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER