PP74

Bløder....

11 indlæg i dette emne

Ja... Som overskriften afslører er jeg begyndt at bløde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Århh kan godt forstå du er bange, og i sær når du har oplevet det en gang..

Forstår ikke hvorfor din læge ikke kan hjælpe dig i dag.. :(

Jeg sender alle mulige positive tanker om at alt er helt okay,...

Krydser finger for din scanning i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej - krydser fingre for at det kommer til at gå godt denne gang! Sender dig de bedste tanker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej nej :o

Hvad sagde din læge? Jeg forstår virkelig godt din bekymring. Begyndte jo selv at bløde i denne graviditet osse, omkring 7+5, ikke ret meget, men det gjorde jeg heller ikke ved min MA sidst. En scanning samme dag, viste heldigvis hjerteblink. Så fat mod... selv om jeg forstår dig bedre end nogen. Jeg var så bange, og havde nærmest sagt farvel inden jeg lagde mig op på briksen, det mindede bare alt for meget om sidste gang.

Min læge sagde sidst, at mange bløer lige omkring uge 8 og uge 12, pga det passer tidsmæssigt med hvornår man skulle have haft sin menstruation. Er du ikke omkring uge 8-9 stykker nu?

Åh hvor jeg krydser for dig og sender de mest positive og varme tanker og kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker på dig... og venter på nyt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det gået? Krydser stadig fingre for dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde piger : :7himmel ! Jeg ved sgu ikke hvad jeg skulle gøre uden det her forum, der er jo kun ganske få fra den "virkelige verden" der ved at jeg er gravid - for det er jeg stadig :loveshower

Var helt ned med flaget igår, og havde på alle måder indstillet mig på at det var det, så det blave en forfærdeligt lang nat..... sendte ungerne i skole og tog så ned til scanningsjordemoderen kl 9.15.

Både min kæreste og jeg var meget stille hele vejen der ned,og da vi sad(Eller rettere, jeg hoppede rundt!) i venteværelset kom jeg pludselig til at se på min kæreste...han var helt bleg og så forfærdeligt ked ud af det, så blev jeg endnu mere ked af det! ÅH! Nå,men for at gøre en lang historie kort så gik det godt!!! :glad :glad :glad

Jordemoderen var meget sød, og meget forstående...og fandt den lille peanut og hjerteblink :loveshower den er vokset som den skal, så termin hedder stadig 3.juli, og jeg er derfor 8+2 idag, og kvalme, brystspændinger, humørsvingninger og tudeture er en ufatteligt stor del af mit liv pt! Men er begyndt at sætte pris på min kvalme ;)

På vej til arbejde, jeg sad helt alene i bilen, råbte jeg meget højt: JEG ER GRAVID!!!!! :lol :) :)

Tak for jeres tanker! :) :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JAAAH... :D :D

Åh hvor har jeg dog tænkt på dig i dag, så meget.. Pyyh !! Hvor er jeg glad for at høre det gik så godt.. lettelse.

Men jeg kender så godt til følelsen i venteværelset som du beskrives. Jeg havde den osse i mandags før NF, trods der ingen blod eller dårlige tegn var.. sådan vil vi nok bare ha det en stor del af vejen frem mod baby.

På fra mobilen, måtte bare ind og tjekke om du havde skrevet :) så derfor er det med lidt begrænset smiley-brug .. men puha, hvor er jeg glad på jeres vegne.. tillykke med den flot voksende spunk :*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyhhhhhh... Har tænk på dig så mange gange i dag..

Ihhh begynder helt at hyle nu.. Det må ha været en frygtelig aften og nat.. Hvor er jeg glad for at du fik den lille at se idag, og at den har det godt :balloon

:balloons Håber i alle sammen får en fantastisk weekend.. Håber min weekend går hurtigt, kan slet ikke vente til mandag eftermiddag, hvor det endelig bliver min tur til at se det lille fnug ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha sikke en forskrækkelse :( Men sikke en dejlig opdatering og skønt at scanningen vidste, at alt er i skønneste orden :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu gik det jo heldigvis godt - men ville bare sige, at jeg både har oplevet en MA og en fuldbyrdet graviditet med blødninger fra uge 9 og indtil fødslen, så der ER gode historier begge veje - ligesom du selv har fundet ud af :glad Men ja, man blive bange, meget bange :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER