MrsAndersen

Pre-mum - København - nyt møde 10. marts kl. 10

124 indlæg i dette emne

Jamen så sender jeg lige en pm ud i weekenden (skal jo egentlig forestille at være på arbejde lige nu :lol) - så ser vi, hvad der er stemning for.

super! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis der er plads til en til vil jeg også gerne med! Jeg bor dog i Roskilde, men tager gerne til København.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh det bliver spændende ! Vi er mange der kommer hvis alle kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, ved ikke om jeg allerede er "på listen" i kraft af at jeg var med sidst, men jeg vil gerne med igen :)

Jeg er åbenbart rigtig kedelig så indtil videre kan jeg alle de første 4 weekender i marts :P

Forresten, i dag har sweetdeal tilbud på morgenmad til 44 kr eller brunch på en ny restaurant Kjøbenhavn http://www.sweetdeal.dk/deal/koebenhavn/kjoebenhavn-morgenkomplet-el-frokosttallerken Det er måske lidt sent nu, men hvis nok købte det var det måske et forsøg værd? Ellers gælder det hele året ud så det kan bruges længe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis der er plads til en til vil jeg også gerne med! Jeg bor dog i Roskilde, men tager gerne til København.

Så er du også på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, ved ikke om jeg allerede er "på listen" i kraft af at jeg var med sidst, men jeg vil gerne med igen :)

Jeg er åbenbart rigtig kedelig så indtil videre kan jeg alle de første 4 weekender i marts :P

Forresten, i dag har sweetdeal tilbud på morgenmad til 44 kr eller brunch på en ny restaurant Kjøbenhavn http://www.sweetdeal...rokosttallerken Det er måske lidt sent nu, men hvis nok købte det var det måske et forsøg værd? Ellers gælder det hele året ud så det kan bruges længe...

Selvfølgelig er du på listen - du kan ikke komme af listen efter du først er kommet på :lol

Jeg sender lige en pm ud til alle på listen nu - men foreslår ellers, at vi forsøger at kigge på de første to weekender i marts, der hvor Mette helt sikkert kan.

Og nye kan altså stadig nå at melde sig på, der er lææænge til.

Den der Sweatdeal lyder faktisk ret fin, men... er der mad nok på den tallerken til en gravid med cravings?? :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, kan ikke sende ud til så mange på pm, så er I ikke søde at melde tilbage her - vi prøver med:

Lørdag den 2. marts

Søndag den 3. marts

Lørdag den 9. marts

Søndag den 10. marts

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, kan ikke sende ud til så mange på pm, så er I ikke søde at melde tilbage her - vi prøver med:

Lørdag den 2. marts

Søndag den 3. marts

Lørdag den 9. marts

Søndag den 10. marts

Jeg kan disse dage:

Søndag den 3. marts

Lørdag den 9. marts

Søndag den 10. marts

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan selv alle dagene (har åbenbart heller ikke noget liv :lol)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig er du på listen - du kan ikke komme af listen efter du først er kommet på :lol

Jeg sender lige en pm ud til alle på listen nu - men foreslår ellers, at vi forsøger at kigge på de første to weekender i marts, der hvor Mette helt sikkert kan.

Og nye kan altså stadig nå at melde sig på, der er lææænge til.

Den der Sweatdeal lyder faktisk ret fin, men... er der mad nok på den tallerken til en gravid med cravings?? :lol

Der er 2 valgmuligheder, morgenmadstallerken eller brunch, mon ikke der er mad nok på brunchtallerkenen? Det var bare en idé, men det kræver selvfølgelig at flere er med på det og får bestilt et værdibevis.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er 2 valgmuligheder, morgenmadstallerken eller brunch, mon ikke der er mad nok på brunchtallerkenen? Det var bare en idé, men det kræver selvfølgelig at flere er med på det og får bestilt et værdibevis.

Jeg er med på den - men kan allerede se, at der kun er bord om eftermiddagen søndag den 10/3, så i givet fald skal vi satse på en af de andre dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan stadig alle 4 dage til brunch tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også alle 4 dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at alle kan indtil videre :) den dag der passer mig dårligst er søndag D. 3, men bliver det der kan jeg stadig godt - har bare så mange planer den weekend så er nok lidt bombet, men hvis det passer andre bedst der er jeg stadig på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Apropo det der sweetdeal tilbud så kan det købes 1 dag og 15 timer endnu så hvis folk er interesseret kan det stadig godt nås.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilbuddet på sweetdealen er udløbet står der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilbuddet på sweetdealen er udløbet står der

Nåe, der kan man bare se. Mærkeligt, lige da jeg skrev var jeg nemlig inde og der sagde den de der næsten 2 dage til. Nå, men så er der jo heller ikke noget i vejen for at finde et andet sted :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fordi antallet kom op på max ellers havde den også været det i flere dage ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers så var Phønix jo altså ikke værst sidst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja hvis det er brunch så kan jeg pt fx:

lør 2.marts

søn 3. marts

lør 10. marts

søn 11. marts

men synes hurtigt mine weeekender blir fyldt op. Vi overtager hus sidst i marts så tør ikke love for meget, men umiddelabrt er de her 2 formiddage fri :)

Jeg kan 2. 3 og søndag 10. marts. 3. og 10. er dog bedst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er en smule forvirret...

I mener d. 9 og 10. marts ikk? og ikke den 11.?

Jeg kan umiddelbart alle dagene, og vil gerne med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er en smule forvirret...

I mener d. 9 og 10. marts ikk? og ikke den 11.?

Jeg kan umiddelbart alle dagene, og vil gerne med :)

Jo, den 9. og 10. marts :lol

Dejligt du også kan - så har alle vist svaret.

Ser ud til at den 10. er den bedste dag for alle så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh hov, vi mangler vist lige at høre fra Dorita :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den 10. ville passe mig rigtig godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså ang. brunch så syntes jeg jo det kunne være lækkert med en god stor tag selv buffet :mam :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER