Guest BabyklarGirl

Så er kæresten taget til afghanistan :-(

5 indlæg i dette emne

Ja, som overskriften siger, så tog min dejlige kæreste afsted til afghanistan i går og kommer hjem igen d. 20 dec. Puha hvor er det bare lang tid at skulle undværre ham og jeg glæder mig allerede til han kommer hjem igen.

Jeg skal til 2. læge besøg d. 27 nov.

Scanning d. 17 dec.

Glukosebelastning d. 18 dec og JM d. 18 dec.

Hvor er der bare meget han ikke får med fordi han er dernede :(

Men heldigvis har han mulighed for at sende sms´er og kan ringe hjem, og jeg kan derved fortælle om de ting der sker herhjemme og fortælle hvor dejlig livlig prinsessen er - han har inden han tog afsted mærket hende flere gange :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha, kan godt forstå du ikke synes det er sjovt at undvære ham! :kram2

Måske kan det trøste at læge og jordemoderbesøg som regel ikke er så spændende for manden alligevel :) Og hvis han er ked af at misse scanningen kan du måske købe en ekstra til ham i julegave?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nu heller ikke meningen at han skulle med til læge og JM - men det er mere det, at han ikke er hjemme så jeg kan fortælle ham om dem.. Det er ikke det sammen over telefonen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kram herfra :kram2 Men det er da heldigvis en kort tur han skal i sandkassen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste arbejder også i udlandet - dog ikke i forsvaret, men som smed i Norge, men afsavn er afsavn uanset geografi og branche. Jeg forstår godt, du er ked af han går glip af de ting, og jeg giver dig absolut ret i, at det ikke er det samme at viderebringe informationer over sms og telefonopkald.

Christian var ikke hjemme til vores 12 ugers scanning, så vi tog faktisk en privat scanning i Aalborg da han kom hjem, så han ikke følte han gik glip af alt for meget, og det har vi absolut ikke fortrudt! Han var dog hjemme til 20 ugers scanning i sidste uge, men da havde vi allerede på forhånd aftalt, at hvis han også var væk til den, tog vi en privat scanning mere :-) Sådan noget som jordemoder og glukosebelastning, som jeg også skal til, generer det mig ikke at han ikke deltager i, men det er selvfølgelig altid skønnest at kunne komme hjem og dele det med de kære mænd personligt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER