Bimsemus

Hej og hjælp vedr, navn!

10 indlæg i dette emne

Hej,

Melder mig lige på faldrebbet på banen i terminsgruppen :-) Hyggeligt at være tilbage igen siden sidste gang - det er jo snart 6 år siden!

Og så allerede til mit spørgsmål: Hvilket navn synes I bedst om: Amélie eller Enya? Min mand og jeg er i syv sind, og eftersom vi holder navnet hemmeligt IRL, søger jeg lige lidt feedback herinde. Håber på en masse tilbagemeldinger :)

Hilsen Berit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Personligt synes jeg begge navne er super flotte!! :D Enya er nok min favorit :)

Jeg er generelt glad ved lidt "anderledes" navne, så synes det er dejligt at se andre, der også overvejer den slags navne til deres børn :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, det må gerne være lidt specielt - uden at være volapyk :-) Tak for input! Håber på flere tilkendegivelser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til gruppen :loveshower

Det er begge nogle utrolig smukke navne, men skulle jeg vælge den ene over den anden, så er jeg nok lidt mere til Amélie end til Enya :)

Jeg tilslutter mig i øvrigt også til gruppen af folk der er til specielle navne, der ikke er volapyk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen! Jeg syntes Enya er fint navn! ;0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak velkomst og input! Men med den lige fordeling er vi jo lige vidt ;-) Hvis det fortsætter sådan, må vi nok vente, til vi ser hende udenfor maven. Så må vi håbe, det kommer til os der :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ELSKER navnet Enya :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er VILD med Enya :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER