TMaria

Hvordan er det med ÆL test?

3 indlæg i dette emne

Hej alle i dejlige Bk'er!

Jeg skulle have haft ÆL omkring den 16/11, men testede i evigheder inden og efter og intet på testen, ikke engang en lille utydelig streg 2..

Nu testede jeg i dag lidt for sjov, og fordi jeg har haft lidt niv og stik i underlivet, og nu kommer der sørme en streg 2, dog langt fra så tydelig som control som den skal for at vær positiv.

Spørgsmålet er egentlig - Hvordan er ens test efter ÆL?

Jeg kunne nemlig godt mærke ÆL omkring den 15-17, og har også kunne mærke dem tidligere, og der har jeg ikke kunne teste poitivt overhovedet.

Håber I kan hjælpe, er lidt frustreret over det her :gal

post-5191-0-52357800-1353505737_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes da umiddelbart at den der test der rimelig positiv ud? :) Jeg fik en pos test igår, i forgårs var der ingen streg og idag en svagere streg. Du må vel prøve dig frem og så få sexet ;) har du testet igår? måske var den pos der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes da umiddelbart at den der test der rimelig positiv ud? :) Jeg fik en pos test igår, i forgårs var der ingen streg og idag en svagere streg. Du må vel prøve dig frem og så få sexet ;) har du testet igår? måske var den pos der?

Den er i følge indlægningssedlen negativ, for der skal teststregen var lige så tydlig eller tydligere end kontrol stregen, og det er den jo ikke, og har ingen ÆL smerter som jeg har haft de andre gange eller havde for et par dage siden.

nej testede ikke igår, for ÆL burde ligge 5 dage siden, og der kunne jeg bestemt godt mærke ÆL.

Heldigvis er vi da dækket godt ind, lige meget hvornår ÆL ligger, men undre mig bare over det med testen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER