issa

søvn rebus- er I klar på en udfordring?

3 indlæg i dette emne

Liam vil/kan ikke sove :(

Åh jeg mangler lidt erfaring/husråd/gode forslag så hermed en søvn udfordringsrebus.

Info:

Liam er 6 mdr

Han vågner altid efter 30-40 min og sådan går det hele natten.

Det samme mønster gælder for lurerne gennem dagen,( med mindre der er skub i barnevognen, så kan han nemlig godt tage 2,5 timer en enkelt gang om dagen). Men stopper vognen stopper søvnen.Dvs morgenlur 30-40 min. Eftermiddagslur 30-40 min medmindre i vognen, så trasker så meget som muligt så han kan få mere søvn. Tidlig aftenlur 30-40 min.

Han startede ud med at være en super sove baby, men da vi nåede til uge 14 ændrede det sig drastisk. Jeg afskrev det i startet med at det måtte være tigerspring, men det har desværre ikke ændret sig.

Han er clearet af 2 Kiropraktorer (der sidder ikke noget fast nogen steder)

Han er ved at blive tjekket for silent reflux (har været i behandling i 5 dage og men har ikke set en ændring)

Han får suppleret med en flaske mme om aftenen så han er mæt (han får grød, grønt og frugt om dagen, men da det har stået på før vi begyndte med mad så kan det ikke være fx allergi eller lign - tænker jeg, men det er jo selvfølgelig en mulighed?)

Jeg har nu observeret ham i 7 nætter. Det virker som om han vågner af noget som genere ham hvorpå han kaster sig ligesom bagud i bue og vågner? Jeg syntes umiddelbart det virker som maven?? Hvad det end er så vækker det ham/ stopper ham fra at sove.

Jeg har også prøvet at sidde med ham i favnen for at se om han så kan sove (for at se om det var et tryghedsproblem), men det er samme mønster. Han falder hurtigt i søvn, ca 30-40 minutter efter skærer ansigter og kaster sig bagud og vågner.

Der er ingen tvivl om at han er piv træt, men jeg kan ikke knække koden. Har I nogen forslag?

Issa - som efterhånden ligner en hængt kat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dumt spørgsmål.. Har du prøvet at lade ham sove på maven? Ved godt man siger "uha det må man ikke", men de gange Camille har ondt i maven, eller vågner om natten, smider jeg hende på maven også sover hun..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej har kun haft ham oppe på siderne, men prøver gerne om det virker i nat... (For han er jo stærk nok til at vende sig og hans lunger fungere fint hvis han ikke er tilfreds :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER