liva30

24 dage tilbage

10 indlæg i dette emne

Har lige fået at vide i dag at jeg bliver sat i gang D.12.12 og nøj hvor jeg glæder mig. Glæder mig til at se vores to små piger og glæder mig til ikke længer at være gravid. Jeg glæder mig til at slippe for kløe, halsbrand, bækken smerter og alt det andet der følger med!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor dejligt.. super dato hvis de også vælger at komme der.. min kusine har fødselsdag den dag :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor spændende :) Og hvor dejligt at du kan se en ende på det nu, det er i forvejen lang tid man er gravid, når der så samtidig er to derinde, så kan jeg kun forestille mig det må være ekstra hårdt :)

Men spændende at se om de vil ud på dagen, det ville da være en sej dag at få tvillinger på; baby 1 og baby 2 på d. 12.12.12 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja min mand prøver også at få dem til at rykke datoen så de kom D. 12.12.12 men den var de ikke helt med på ;0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skønt at du snart får dem ud i armene.. Der er jo under en måned til!!! Jeg føler ihvertfald en indre ro efter jeg har fået at vide at jeg får planlagt kejsersnit 12 dage før termin.. Så bliver ventetiden jo dejlig kort.. :)

Misunder dig virkelig at du får hele 2 bebser.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert at du endelig har en dato på det :D

Håber det hele kommer til at forløbe godt :) Hvor langt henne vil du være der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 37+6 men lige nu er de lidt i tvivl om jeg får lov at gå så længe. Jeg har alt for høje levertal og begyndende svangerskabsforgiftning og vildt meget vand i kroppen. Så på mandag ser de på det igen, og måske sadler vi om og de skal fødes der! Det er skønt at få en dato men jeg bliver også lidt stresset, da de jo måske laver det om igen. Jeg håber jeg når at blive helt klar, med tasken osv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for at alt vil gå godt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så fik jeg sandelig også en tid til i gang sættelse, medmindre at det går i gang helt af sig selv inden d. 10 dec :loveshower Troede slet ikke min JM ville¨gå med til så tidlig i gang sættelse, når min termin er d. 9. dec, men det var ikke noget problem :rolleyes synes godt nok fødslen kommer tæt på nu, vil gerne snart have den overstået og se den lille prins :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh, det bliver spændende - og det er da for fedt med sådan en dato - hvis den lille altså er med på den ;)

Jeg har selv idag kun 20 dage tilbage :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER