Guest

Mens nu?? En uge før testdag :'(

20 indlæg i dette emne

For fanden!! Hvorfor nu det??

Blev insemineret 8.11 og skal derfor teste på lørdag.. Nu har jeg lige været på wc, og så var der mens?!?!?!?! Det er altså bare ik ok!

Øøøøv!!!! Altså hvor er det træls :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej ej ej :( øv søde, det er jeg så ked af!! Troede da lige det skulle være VORES uge?! :( nå, er der nogen chance for at det bare er lidt flygtigt passerede tilfældig blødning? :) kram til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan vel godt være noget med at ægget har sat sig fast? Men er det ik bare sent tænker jeg? 10 dage efter insemineringen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jo det kan godt være lidt sent. Jeg har aldrig prøvet det men eg ved det ikke. Krydser fingre for dig, søde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) Tror jeg ringer på klinikken og lige høre hva de tænker - bare lige for at få lidt ro på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, god idé :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv, det er jeg ked af at hører søde..

Håber klinikken siger der er helt normalt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klinikken sagde det kunne være mange ting så jeg skulle ikke tænke så meget over det.. Men jeg skulle holde mig lidt i ro (skal nok holde fra mælkekasser, grøntkasser og tunge paller).. Men jeg skulle ringe igen hvis det blev værre..

Men nu er der lidt igen :( Der har ikke rigtig været noget i nat og i løbet af dagen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja nu ved jeg ikke hvor meget du bløder . Men jeg begyndte at pletbløde en uge før mens dengang jeg blev gravid. Der stoppede den dag jeg valgte at tage en test :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( Jeg håber ikke det er fordi der ikke er noget, men bare at den har sat sig fast. Jeg krydser alt hvad jeg kan, men jeg kan godt forstå du bliver nervøs..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igår var det var det en plet på papiret, lidt større end en 5'er.. Det samme idag (indtil videre)..

Men er det ikke sent at sætte sig fast 10 dage efter insemineringen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg ved det sørme ikke.

Da jeg blev gravid i december sidste år, var der overhovedet ingen fastsættelses blødninger, så ved ikke hvad normalt er. Nu er det 7 dage siden jeg blev insemineret, og har heller intet haft endnu, ikke engang symptomer på noget som helst... Don't know :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså de siger jo at det kan tage op til en uge :) så jeg ville teste alligevel lørdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså de siger jo at det kan tage op til en uge :) så jeg ville teste alligevel lørdag :)

Jeg skal teste uanset hvad... Synes bare det er træls med noget mens-lignende nu, 2 aftener i træk :( Synes det virker mystisk og vil gerne have en forklaring - dur ik lige til uforklarlige ting lige nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså de siger jo at det kan tage op til en uge :) så jeg ville teste alligevel lørdag :)

Og nu siger du op til en uge - der er jo gået 10 dage?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men du bløder ikke hele dagen fast som en regulær mens?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser finger for alt er som det skal være søde, og at du på lørdag står med 2 streger, ihh du fortjener det så meget..

Og så er det med at slappe af i butikken de næste par dage, hvis du kan?!? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men du bløder ikke hele dagen fast som en regulær mens?

Søndag og mandag var det bare lige lidt om aftenen og idag har der været lidt brunligt udflåd (som min mens normalt starter med).. Så nej det er slet ik hele dagen..

Jeg krydser finger for alt er som det skal være søde, og at du på lørdag står med 2 streger, ihh du fortjener det så meget..

Og så er det med at slappe af i butikken de næste par dage, hvis du kan?!? ;)

Tak :) Slappe af i butikken - så godt kender du mig vist ikke :D Ej, jeg regner med at holde mig fra mælken og de tunge paller.. Grønten tager jeg stille og roligt (den er mit ansvar så VIL have fingre i den).. Har dog gjort chefen opmærksom på at jeg skal passe på mig selv - så hun ved det godt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der stadig chance ;-) krydser alt hvad jeg ar for dig! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der stadig chance ;-) krydser alt hvad jeg ar for dig! :)

Mange tak skal du have :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER