Guest

Hvad laver i - vol. 3

2,117 indlæg i dette emne

Venter på min baby! Mens jeg ser Venner :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ligger og slapper af inden der kommer gæster om et par timer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder i kø til skat.dk for at se om vi skal have skat tilbage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad er det for en forkert lilo i lilo og stitch

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad er det for en forkert lilo i lilo og stitch

Hehe, det er ikke Lilo. Super dårligt, men de har lavet det om så det er nogle andre Stitch bor ved.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, det er ikke Lilo. Super dårligt, men de har lavet det om så det er nogle andre Stitch bor ved.

ej hvor dårligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hoster, hoster og hoster :( Og har samtidig migræne... avvvvv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger i sengen med kvalme. Fanrastisk :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

slapper af på sofaen til furturama efter at havde gjort rent

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flipper ud. Fandt det første grå hår i eeftermiddags og jeg bliver altså 23 på onsdag :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser venner endnu en gang, skønt at der er 240 afsnit, så kan serien forhåbentligt holde til lillemanden kommer ud. Og så spiser jeg guf med min kære mand der for 2 panodiler og 2 iprener siden lå og ynkede med 38,5 i feber, men nu synes at være endnu mere frisk end normalt. Jeg kigger meget misundeligt på pilleglasene, for jeg er ikke helt frisk i kroppen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er lige vågnet, efter at havde sovet hele aftenen, har vist fået vendt rundt på døgnrytmen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger i sengen. Manden er kørt ud for at hente junior :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flipper ud. Fandt det første grå hår i eeftermiddags og jeg bliver altså 23 på onsdag :unsure

Jeg fandt også mit første som 23 årig- jeg er i dag 32 og får sammenlagt maks 10 grå hår.. Dem fjerner jeg med pincet :whistling :rolleyes Så fortvivl ikke- men jeg HUSKER det også, jeg var helt ulykkelig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er træls at man efter 3,5 år i 'gamet' stadig bliver forvirret over ens krop <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ligger alle 3 i sengen og ser cars. Felix er feber syg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt også mit første som 23 årig- jeg er i dag 32 og får sammenlagt maks 10 grå hår.. Dem fjerner jeg med pincet :whistling :rolleyes Så fortvivl ikke- men jeg HUSKER det også, jeg var helt ulykkelig ;)

Årh pyyyyyeh :P !

Altså, det er jo en helt ny tid, man går i møde når man bliver "gammel og grå" og det var mest det der gjorde mig så ulykkelig, for jeg følte mig slet ikke klar til at blive gråhåret... i det mindste var det sølv lignende. Så jeg bliver en silver-fox ;)

Jeg må vel bare leve med, at det er det der hører med når man bliver mor :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder i sofaen og overvejer om jeg skal gå i seng igen, eller om jeg skal tage mig sammen til et eller andet praktisk. Ligenu er mellemvejen BK, men her er så stille.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh pyyyyyeh :P !

Altså, det er jo en helt ny tid, man går i møde når man bliver "gammel og grå" og det var mest det der gjorde mig så ulykkelig, for jeg følte mig slet ikke klar til at blive gråhåret... i det mindste var det sølv lignende. Så jeg bliver en silver-fox ;)

Jeg må vel bare leve med, at det er det der hører med når man bliver mor :P

:D Jeg er helt enig, jeg HYLTE og hev det ud og satte det i min kalender, sådan til skræk og advarsel :blush - dengang var det bare svigermekanikken (daværende) som var skyld i mit- hvor de andre er kommet fra aner jeg ikke - måske manden og nogle til M. ;) :D

Mine er heldigvis også en, umiddelbart, pænt sølvtone.. Meeen.. Foretrækker mit mørke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter i åben konsultation hos lægen.. Håber de kan finde ud af hvad mine smerter i maven skyldes...

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen konkret diagnose, men fik til gengæld hørt hjertelyd <3

Lægens mistanke om blærebetændelse blev afkræftet, men hun kunne heller ikke sige hvad det så var. Så er nu sendt hjem på sofaen til afslapning.

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D Jeg er helt enig, jeg HYLTE og hev det ud og satte det i min kalender, sådan til skræk og advarsel :blush - dengang var det bare svigermekanikken (daværende) som var skyld i mit- hvor de andre er kommet fra aner jeg ikke - måske manden og nogle til M. ;) :D

Mine er heldigvis også en, umiddelbart, pænt sølvtone.. Meeen.. Foretrækker mit mørke :D

Jeg ville også gemme mit, men det blev væk :o Godt jeg tog et billede til at minde mig om, at jeg skal til at farve håret og plukke grå hår ud :P

Jeg fandt det imens jeg sad i bilen og J kørte. Jeg var totalt lamslået og forundret, ikke ked af det, mere.... Panisk :rolleyes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser lidt bones på Netflix mens pixie sover på min mave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig total aktiv i dag fordi jeg vasker tøj, og egentligt så er det jo vaskemaskinen der gør den store del af arbejdet, hehe. Men hallo, jeg har da vasket 3 vaske OG lagt tøj sammen. Men nu tror jeg også at jeg skal have en lur, er hammer træt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne da egentlig være at jeg skulle overveje at putte mit vasketøj i tumbleren når nu det er blevet vasket :huh Ellers kan jeg vel ikke prale af at have vasket tøj sådan rigtigt :lol

Suk, tørretumbler. Vores måtte flytte ud i skuret, for at gøre plads til pusleplads til lillemanden. Og suk hvor er det trist at hænge viskestykker og karklude på tørrestativ - men altså, vi sparer da på strømmen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER