Little Angels <3

Gratis kønstest.. :D

20 indlæg i dette emne

Jeg faldt over noget morsomt idag, og det var instruktioner til at hjemmetest af baby's køn...

Det man gør er, at man skal tisse i en kop (ikke plastik, men alm. glas), og hælde en teskefuld NATRON i en anden.. Så tager man sit tis, og hælder OVENPÅ natronet..

Der kan være to udfald:

Brusen og syden = DRENG

Sker intet = PIGE

Og denne test - udført som beskrevet, skulle passe med 80 % nøjagtighed..

Så! Er vi friske??? :D

Ideen er, at man kan skrive sit testresultat, og så senere opdatere med det rigtige resultat.. :P

Det kunne altså være lidt sjovt.. Også jer, som allerede ved det... Det kunne være super med en afkræfte/bekræfte.. Og hvis man så atter tilføje hvad den kinesiske kalender har spået.. SÅ bliver det ekstra godt... ;)

Håber i er klar.. Jeg skal prøve imorgen.. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor sjovt!!!

Hvis det virker hos dig skal jeg helt sikkert prøve :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner ikke hvad jeg skal have for én endnu, meen.. Det ved jeg den 6/12, og så skal jeg nok give besked.. ;)

Prøver det imorgen, og så må vi se hvad der sker, eller om der overhovedet sker noget.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha hvor sjovt, vi får svar på kønnet her en af dagene, så kan jeg jo altid se efterfølgende om jeg lige skulle købe noget natron og lege med tis :rolleyes Hvis jeg gør det, så er jeg ikke sikker på det var en test jeg ville fortælle om til torsdagskagen nede på jobbet ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe har lige prøvet.. Og det syder og bobler!! Så dreng <3 vi vil dog ikke vide det, så det bliver spændende om det holder! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe har lige prøvet.. Og det syder og bobler!! Så dreng <3 vi vil dog ikke vide det, så det bliver spændende om det holder! :)

jamen nu VED I det - 80 % sikkerhed er alligevel en del :lol ej, vi får se! Måske skulle man lave en pinned tråd "Tis- og natronprøven" og følge med i disse videnskablige tissetests og hvilket køn det bliver - lig den anden tråd med vores gæt og fakta :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HAHAHA.. det er bare totalt yndlings ikke sandt.. :lolhit

Min den gjorde forresten ingenting - så altså en pige.. KOM NU 3 dec., og vi skal blive afklarede.. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HAHAHA.. det er bare totalt yndlings ikke sandt.. :lolhit

Min den gjorde forresten ingenting - så altså en pige.. KOM NU 3 dec., og vi skal blive afklarede.. :D

Nu VED jeg at vi skal have en pige, så jeg føler mig helt forpligtet til at tage tisseprøven og fortælle jer andre om det :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu VED jeg at vi skal have en pige, så jeg føler mig helt forpligtet til at tage tisseprøven og fortælle jer andre om det :lol

Gør det :b Jeg er SÅ nysgerrig! Måske jeg skulle prøve og se hvad der kommer ud af det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu VED jeg at vi skal have en pige, så jeg føler mig helt forpligtet til at tage tisseprøven og fortælle jer andre om det :lol

JA! Do it, do it, do it, do it....! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA! Do it, do it, do it, do it....! :D

ENIG!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA! Do it, do it, do it, do it....! :D

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er slet ikke med i jeres terminsgruppe, men måtte da lige prøve testen :)

Jeg venter en dreng og her skete der ingenting, nada, absolut intet :D så hos mig passer den ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det jo sådan at jeg ikke tror på det, eftersom jeg kender årsagen til at den syder ved nogen og ikke andre(gør i andre sikkert også), men jeg tror det er en dreng, og den syder og boblede, men i følge den kinesiske kalender, skal jeg have en pige, så nu ser vi :-) det bliver spændende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det jo sådan at jeg ikke tror på det, eftersom jeg kender årsagen til at den syder ved nogen og ikke andre(gør i andre sikkert også), men jeg tror det er en dreng, og den syder og boblede, men i følge den kinesiske kalender, skal jeg have en pige, så nu ser vi :-) det bliver spændende!

Er det fordi urinen enten er syreholdig (reagerer)/ basisk (reagerer ikke)..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja netop :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I see.... ;) men 80 procents nøjagtighed, det lyver jo ikke.... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg prøvede den et par dage før vi var til kønsscanning, og i følge den der "test" skulle jeg have en dreng.. men det er altså en lille pige jeg har i maven :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter tvillinger... så den virker nok ikke ved mig, for der kan jo være én af hver :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min natron test sagde pige, og det gjorde kønsscanningen også :')

Den kinesiske kalender på min telefon siger også pige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER