Sign in to follow this  
Followers 0
Little Angels <3

Gratis kønstest.. :D

20 posts in this topic

Jeg faldt over noget morsomt idag, og det var instruktioner til at hjemmetest af baby's køn...

Det man gør er, at man skal tisse i en kop (ikke plastik, men alm. glas), og hælde en teskefuld NATRON i en anden.. Så tager man sit tis, og hælder OVENPÅ natronet..

Der kan være to udfald:

Brusen og syden = DRENG

Sker intet = PIGE

Og denne test - udført som beskrevet, skulle passe med 80 % nøjagtighed..

Så! Er vi friske??? :D

Ideen er, at man kan skrive sit testresultat, og så senere opdatere med det rigtige resultat.. :P

Det kunne altså være lidt sjovt.. Også jer, som allerede ved det... Det kunne være super med en afkræfte/bekræfte.. Og hvis man så atter tilføje hvad den kinesiske kalender har spået.. SÅ bliver det ekstra godt... ;)

Håber i er klar.. Jeg skal prøve imorgen.. :D

Hvor sjovt!!!

Hvis det virker hos dig skal jeg helt sikkert prøve :D

Annonce ♥

Jeg aner ikke hvad jeg skal have for én endnu, meen.. Det ved jeg den 6/12, og så skal jeg nok give besked.. ;)

Prøver det imorgen, og så må vi se hvad der sker, eller om der overhovedet sker noget.. :)

Annonce ♥

Haha hvor sjovt, vi får svar på kønnet her en af dagene, så kan jeg jo altid se efterfølgende om jeg lige skulle købe noget natron og lege med tis :rolleyes Hvis jeg gør det, så er jeg ikke sikker på det var en test jeg ville fortælle om til torsdagskagen nede på jobbet ^_^

Annonce ♥

Hehe har lige prøvet.. Og det syder og bobler!! Så dreng <3 vi vil dog ikke vide det, så det bliver spændende om det holder! :)

Annonce ♥

Hehe har lige prøvet.. Og det syder og bobler!! Så dreng <3 vi vil dog ikke vide det, så det bliver spændende om det holder! :)

jamen nu VED I det - 80 % sikkerhed er alligevel en del :lol ej, vi får se! Måske skulle man lave en pinned tråd "Tis- og natronprøven" og følge med i disse videnskablige tissetests og hvilket køn det bliver - lig den anden tråd med vores gæt og fakta :lol

Annonce ♥

HAHAHA.. det er bare totalt yndlings ikke sandt.. :lolhit

Min den gjorde forresten ingenting - så altså en pige.. KOM NU 3 dec., og vi skal blive afklarede.. :D

Annonce ♥

HAHAHA.. det er bare totalt yndlings ikke sandt.. :lolhit

Min den gjorde forresten ingenting - så altså en pige.. KOM NU 3 dec., og vi skal blive afklarede.. :D

Nu VED jeg at vi skal have en pige, så jeg føler mig helt forpligtet til at tage tisseprøven og fortælle jer andre om det :lol

Annonce ♥

Nu VED jeg at vi skal have en pige, så jeg føler mig helt forpligtet til at tage tisseprøven og fortælle jer andre om det :lol

Gør det :b Jeg er SÅ nysgerrig! Måske jeg skulle prøve og se hvad der kommer ud af det :D

Annonce ♥

JA! Do it, do it, do it, do it....! :D

Annonce ♥

ENIG!

Annonce ♥

:ditto

Annonce ♥

Jeg er slet ikke med i jeres terminsgruppe, men måtte da lige prøve testen :)

Jeg venter en dreng og her skete der ingenting, nada, absolut intet :D så hos mig passer den ikke!

Annonce ♥

Nu er det jo sådan at jeg ikke tror på det, eftersom jeg kender årsagen til at den syder ved nogen og ikke andre(gør i andre sikkert også), men jeg tror det er en dreng, og den syder og boblede, men i følge den kinesiske kalender, skal jeg have en pige, så nu ser vi :-) det bliver spændende!

Annonce ♥

Nu er det jo sådan at jeg ikke tror på det, eftersom jeg kender årsagen til at den syder ved nogen og ikke andre(gør i andre sikkert også), men jeg tror det er en dreng, og den syder og boblede, men i følge den kinesiske kalender, skal jeg have en pige, så nu ser vi :-) det bliver spændende!

Er det fordi urinen enten er syreholdig (reagerer)/ basisk (reagerer ikke)..?

Annonce ♥

Ja netop :-)

Annonce ♥

I see.... ;) men 80 procents nøjagtighed, det lyver jo ikke.... :D

Annonce ♥

jeg prøvede den et par dage før vi var til kønsscanning, og i følge den der "test" skulle jeg have en dreng.. men det er altså en lille pige jeg har i maven :wub

Annonce ♥

Jeg venter tvillinger... så den virker nok ikke ved mig, for der kan jo være én af hver :lol

Annonce ♥

Min natron test sagde pige, og det gjorde kønsscanningen også :')

Den kinesiske kalender på min telefon siger også pige :)

Annonce ♥