MAMMA_LICIOUS

madvaner

9 indlæg i dette emne

Hmm.. jeg er lige nu nået til et punkt hvor jeg kun har lyst til fed/usund mad ;( var ude og spise frokost i dag med manden og vi ville bare lige ha en salat.. men fy for den.. fik så meget kvalme af tanken og smagen og måtte smide det meste ud... det eneste jeg kunne tænke på var pomfritter ;(

Elsker frugter og spiser meget af det.. men kan ikke finde ud af om jeg bare skal lade det være ok.. og spise lidt fed mad.. hvad synes i.. har i prøvet noget lignende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har besluttet mig for at tilgive mig selv "lidt" usund mad... Jeg skal jo have noget at spise - og baby har alligevel førsteret til alle vitaminer og mineraler, så jeg håber, at det kun bliver mig selv, jeg straffer, når jeg af og til dratter i...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spiser usundt en gang imellem.

Det er min gode ved at være gravid og have alle disse gener.

Så længe det ikke er hver dag!

Pt. Er jeg dog mest til frugt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes sir, pommes for the world. Har også KONSTANT lyst til pommes!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også helt VILD med pommes!! Tror det er salten der blandt andet er med til den ustyrlige lyst, og det skal helst være burger pommes og ikke nogen man tager op af fryseren ;) hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pt. Bolsjer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er også helt VILD med pommes!! Tror det er salten der blandt andet er med til den ustyrlige lyst, og det skal helst være burger pommes og ikke nogen man tager op af fryseren ;) hehe

PRÆCIS!!!! Det skal være dem fra de snaskede grillbarer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heldigvis ingen vanvittige cravings, som jeg ikke også ville have uden at være gravid :D Jeg kan sagtens få lyst til noget usundt og kan også sagtens finde på at spise det, men jeg har ikke ligefrem sådan en "graviditetshunger" efter det. Måske kommer det, men jeg er faktisk lidt bange for at give mig selv "lov" underhenvisning til at "jeg er gravid og kan slet ikke styre det" :lol sådan i lidt for stor stil og så blive gevaldig graviditetsovervægtig og bagefter ikke kunne komme af med alle de kilo igen.

Lige da min kvalme og madlede begyndte at aftage, spiste jeg lidt hvad jeg havde lyst til - når nu jeg ENDELIG havde lyst til noget. Efterfølgende har jeg prøvet at være opmærksom og spise noget "ordentligt" hvis sulten meldte sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER