Tinakp

Hjælp!!

24 indlæg i dette emne

Hvad skal man gøre, når ens barn ikke vil tage flaske - ja,hun bliver faktisk direkte hysterisk de gange vi har prøvet. Jeg har både prøvet med sukkervand, fennikel te, mme og mm....

Og ingenting virker.... og jeg er bare sådan i søvnunderskud pga endnu et appetit-spring... var ellers lige kommet over det sidste spring - i sidste uge...

.... og nu er det her igen.... tror jeg. Hun skal til brystet hele aftenen - og først kl. 2 går hun til ro, hvorefter hun vågner hver 2. time... jeg er ved at gå helt i spåner...

De her nætter har stået på de sidste 3 uger.... og jeg ville så gerne kunne malke ud og give hende - eller Torben kunne give hende om natten og også kunne suplere med mme.

Er der noget at gøre? - jeg har prøvet med avent og nuk flasker....

Please håber at nogen har de vise ord..................!!!! help.gifhelp.gifhelp.gifhelp.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du prøvet med et større suttehhoved? Camille blev sur og træls, da hun trængte til et større suttehoved...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MAM eller Pigeon flasker?

Er du i huset, kan hun fornemme dig og maelkelugten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal lige siges at hun heller ikke vil tage sut... og nemt kaster op når vi prøver både med flaske og sut....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvet med et større suttehhoved? Camille blev sur og træls, da hun trængte til et større suttehoved...

Vi har faktisk prøvet at finde så små sutter og sutte hoveder som muligt... fordi hun nemt kaster op... så tror ik at det er det... men kom endelig med flere muligheder....loveshower.gifloveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MAM eller Pigeon flasker?

Er du i huset, kan hun fornemme dig og maelkelugten?

Ja jeg er i huset, både jeg og manden har prøvet at give hende - med samme resultat... men tror du at det ville hjælpe hvis jeg gik ud af huset?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror du i hvert fald skal være et stykke væk :)

Camille kan KUN bruge EN slags flaske-sut.. og hun kan heller ikke rigtig finde ud af sutter.. Hun kan kun pigeons sutter, og det skal være standard :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror du i hvert fald skal være et stykke væk :)

Camille kan KUN bruge EN slags flaske-sut.. og hun kan heller ikke rigtig finde ud af sutter.. Hun kan kun pigeons sutter, og det skal være standard :)

Okay... jamen lige nu er jeg villig til at prøve hvad som helst for at finde netop den flaske hun evt. ville tage.... jeg er bare så bange for at det aldrig sker....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

prøv pigeons, de er små i omkredsen, og så måske str 2 hoveder, med større hul (Mie vil dog stadig helst have str 1) Jeg har nogle flasker med str 1 hoveder du kan låne, Mie bruger MAM, det er godt nok kun 160 ml flasker men så kan du prøve det af uden at skulle købe nye. og så har jeg en flaske fra baby sam du også må låne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

prøv pigeons, de er små i omkredsen, og så måske str 2 hoveder, med større hul (Mie vil dog stadig helst have str 1) Jeg har nogle flasker med str 1 hoveder du kan låne, Mie bruger MAM, det er godt nok kun 160 ml flasker men så kan du prøve det af uden at skulle købe nye. og så har jeg en flaske fra baby sam du også må låne.

Du er en skat Maja... men vi ses jo nok først hos Anita... og der er jo lidt tid til endnu... så jeg har nok allerede købt 10 forskellige flasker inden vi mødes... he he.. whistling.gif

Men hvis jeg styrer mig og kan vente, så skal jeg nok sige til - og så kan du måske tage dem med til stoholm?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft rigtig god erfaring med calma fra Medela.

Den skulle ligne brystet og hun skal arbejde på samme måde som når hun ligger ved brystet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft rigtig god erfaring med calma fra Medela.

Den skulle ligne brystet og hun skal arbejde på samme måde som når hun ligger ved brystet.

Åh tak for linket.... loveshower.gifloveshower.gif hvad koster sådan en? det kunne nemt være at det var det der skulle til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh tak for linket.... loveshower.gifloveshower.gif hvad koster sådan en? det kunne nemt være at det var det der skulle til!

Jamen den er rimelig dyr, tror vi gav 150 kr i ønskebørn, så den er dyr hvis hun ikke vil tage den, men det var den der blev vores redning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan en http://www.babysam.d...a-7048731835327 du må få, hvis det er...

Vil Marius ikke bruge den? Jeg har godt hørt om den - så jeg vil meget gerne prøve... tak for det... loveshower.gifloveshower.gifmen som til det Maja skrev, så kan det være at jeg har købt op til flere forskellige inden vi mødes hos dig... whistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen den er rimelig dyr, tror vi gav 150 kr i ønskebørn, så den er dyr hvis hun ikke vil tage den, men det var den der blev vores redning.

Ja man er jo villig til at nærmest købe sig fattig, bare det hjælper. Og det må være rart at I fandt det der sku til for at det lykkedes for jer.. jeg tror faktisk at vi prøver at investere i en...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil Marius ikke bruge den? Jeg har godt hørt om den - så jeg vil meget gerne prøve... tak for det... loveshower.gifloveshower.gifmen som til det Maja skrev, så kan det være at jeg har købt op til flere forskellige inden vi mødes hos dig... whistling.gif

Marius ville ikke rigtig spise end overgang og prøvede en anden flaske uden det gjorde gavn. Så han bruger stadig sine MAM flasker, da jeg synes de er nemmere at rengøre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er en skat Maja... men vi ses jo nok først hos Anita... og der er jo lidt tid til endnu... så jeg har nok allerede købt 10 forskellige flasker inden vi mødes... he he.. whistling.gif

Men hvis jeg styrer mig og kan vente, så skal jeg nok sige til - og så kan du måske tage dem med til stoholm?

Hvis du alligevel skal til Herning for at købe flasker i babysam og ønskebørn, kan du bare komme forbi og hente dem, det tager 10 min længere i bil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du alligevel skal til Herning for at købe flasker i babysam og ønskebørn, kan du bare komme forbi og hente dem, det tager 10 min længere i bil.

Det blir nok torben der kommer forbi så - ville det være ok? For jeg kommer ik sådan ud af døren lige i tiden...dry.gif

Hvor er det sødt af dig at tilbyde... loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det var lige præcis den der Calma fra meleda jeg talte om i dag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det var lige præcis den der Calma fra meleda jeg talte om i dag :yay

ej hvor sjovt... det tænkte jeg faktisk nok... balloons.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det blir nok torben der kommer forbi så - ville det være ok? For jeg kommer ik sådan ud af døren lige i tiden...dry.gif

Hvor er det sødt af dig at tilbyde... loveshower.gif

Selvfølgelig! Jeg skal bare vide hvornår så jeg ved om enten jeg eller Anders er hjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil også blot tilføje at PIGEON's flasker er de bedste når bebs ikke vil tage flaske - så her er vil fortalere for lige netop dette mærke . DET VIRKER ....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en Calma der er brugt max 5 gange som du da gerne må købe hvis det er :-)

Lina gider slet ikke tage flaske efter amningen gik igang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER