tazdiginez

"Ulvetimen"

7 indlæg i dette emne

Ja... Så er Maliva begyndt at reagerer MEGET kraftigt i ulvetimen (fra efter dagpleje 15.30 til spisetid 17 30/18.00). Jeg prøver at give snack, men hun vil ingenting og alting og hun er bare så sensitiv og ked af det i det tidsrum. Nogle aftner, hvis der har været voldsomme udbrud, så vil hun slet ikke spise :(

Det er simpelthen så frustrerende, for jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Jeg kan ikke gå nogle steder uden hun bliver ked. Hun vil ikke aktiveres og hun er bare så utroligt humørsyg..

Hvad skal jeg gøre og hvad gør i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor meget har hun sovet i Dp? Måske er hun træt?

Theo får som regel en lille lur ved 16-tiden fordi han ikke sover så meget i vs.

Måske reagerer hun også på at I er kede af det derhjemme? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør tobias også nogle dage. Jeg må sige jeg kører lidt på hans præmisser. Men prøver at give ham tid til at afreagere som jeg kalder det. Lader ham skrige lidt men finder som regel noget legetøj der kan bruges.. Han er god til at bruge farmand også hvis nu jeg laver mad. Ellers har tv'et vist sig at være godt.specielt hr skæg fra dr...

Håber i finder en god måde at håndtere den tid på. Den er hård

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et rigtig godt råd et at spise tidligere. Måske endda allerede klokken17. Jeg ved godt det er tidligt, men med tidenså kan man rykke tidspunktet længere og længere frem igen.

Rigtig mange børn har bare brug for, at spise tidligt, og tidligt i seng i perioder.

Hilsen Ulla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget har hun sovet i Dp? Måske er hun træt?

Theo får som regel en lille lur ved 16-tiden fordi han ikke sover så meget i vs.

Måske reagerer hun også på at I er kede af det derhjemme? :unsure

Hun sover ca. 3 timer i dp, så det er bestemt ikke søvn. :unsure - tror jeg da.

Vi prøver vores bedste på at virke upåvirkede at vores situation nu, overfor Maliva, men det skal da ikke udelukkes at hun reagerer kraftigere pga. Det. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør tobias også nogle dage. Jeg må sige jeg kører lidt på hans præmisser. Men prøver at give ham tid til at afreagere som jeg kalder det. Lader ham skrige lidt men finder som regel noget legetøj der kan bruges.. Han er god til at bruge farmand også hvis nu jeg laver mad. Ellers har tv'et vist sig at være godt.specielt hr skæg fra dr...

Håber i finder en god måde at håndtere den tid på. Den er hård

Maliva ser også børnetv en times tid inden aftensmaden, men det fanger hende nok højest ti minutter ad gangen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et rigtig godt råd et at spise tidligere. Måske endda allerede klokken17. Jeg ved godt det er tidligt, men med tidenså kan man rykke tidspunktet længere og længere frem igen.

Rigtig mange børn har bare brug for, at spise tidligt, og tidligt i seng i perioder.

Hilsen Ulla

Det kunne være at det skulle prøves.

Nogle dage spiser vi allerede kl. 17.00 og der vil hun bare slet ikke spise fordi hun er i det humør.

Det er så svært at finde ud af hende i det tidsrum :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER