Barbamama

Kan I hjælpe mig med at finde noget bestemt Joha?

6 indlæg i dette emne

Hej piger!

I er altid så gode til at finde de rigtige sider, så nu håber jeg, at I kan hjælpe mig :gp

Jeg er nået frem til at jeg gerne vil have en Joha uld/silke body i råhvid, og en Joha uld/silke sparkebuks til Valdemar til når han skal døbes. Begge dele i str. 80.

Jeg kan kun finde én butik på nettet, der har dette, og den er jeg lidt skeptisk ved at bestille fra. De skriver på deres side at de ikke er tilmeldt trustpilot, fordi de har problemer med dårlige falske anmeldelser fra konkurrenterne, men de svarer alligevel på anmeldelser inde på trustpilot. De har som sådan en ok score på trustpilot, men jeg synes også at de har en del dårlige anmeldelser. + de skriver, at de pt. har lang leveringstid pga. lagerproblemer - og skal altså bruge tøjet på næste søndag :o

Er der mon nogen derude, der kan finde disse to dele til mig på en god webshop? :) (Eller bare en hvilken som helst webshop, så kan jeg selv tage stilling til om jeg vil stole på dem ;))

Ps. hvis nogen kender en hjemmeside, der sælger pænt bordpynt til dåb, så må I gerne smide den også :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad er det for en side..? Måske nogle af os har handlet der og kan sige god for dem..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den hedder Casara.dk (Og jeg vil gerne understrege, at det SAGTENS kan være en udemærket butik. Jeg har ingen erfaring med dem selv :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan roligt handle hos casara :)

Det har jeg gjort adskillige gange.. og min mor ligeså. Ingen leverance problemer og hun er SÅ sød :)

Blev faktisk ringet op engang fordi hun ville sikre jeg fik det rigtige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, dejligt at høre lidt gode erfaringer fra en man kender :super

Jeg fandt så lige bukserne på smartkids.dk, som jeg kender og har fri levering, så der skyndte jeg mig at bestille :P Men måske skulle jeg købe bodyen ved casara.dk alligevel så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad angår pynt så prøv http://dreamshop2u.dk/

Her har jeg købt vores... Det er rimelig billigt og stort set levering fra dag til dag hvis du bestiller inden middag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER