NoEmMor

spørgsmål ang Emil

6 indlæg i dette emne

Emil er på pencilin pga lungebetændelse og ud over det får han også aromir i spacer pga. bronkitis. Han begyndte pencilin igår og skal have 3 gange dagligt og allerede idag er han feberfri (måske det kommer snigende i løbet af dagen)

Men så er mit spørgsmål : Hvornår må han komme i institution igen?

Sara

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville vente til pencilin kuren er ovre så han ikek får raget noget nyt til sig oven i den lungebetændelse/bronkitis, Selvom feberen er væk er lungebetændelsen der stadig.

God bedring med ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan også være det er det vi ender med, men det er i hele 8 dage han skal have det, så det er mange mange dage fra skolen jeg ikke kan komme, men nu må vi se om vi ikke kan få det hele til at hænge sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi plejer at vente til kuren er færdig - eller næsten færdig i hvert fald. Men Isabella har også meget let ved at rage noget til sig igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores læge siger 48 timer på penicillin først og så skal de selvfølgelig være feberfri. Men han skal kunne klare at være i BH

God bedring med ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis han har det fint ville jeg give ham du par dage mere hjemme og så de sidste par dage med penc i skolen. God bedring<3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER