Little Angels <3

Hvor mange kilo....

68 indlæg i dette emne

Ja.. Overskriften siger sig selv.. Hvor meget har i indtil videre taget på.. (så kan man lige skrive i parentes hvor langt man er, hvis man ikke har en ticker)..

Jeg har indtil videre taget ca 2 kilo på.. Har bare ingen fornemmelse af om det er alt for meget eller ej... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

-1,5 kg her...

Det er vist mad-ledens skyld..

5+6

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

+ 600 gram og jeg er 12+6 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige om lidt 10+5 og +2kg.. det synes jeg selv er for meget. Mest pga jeg overhovedet ikke drikker min kaffe med sukker mere, ingen cola og meget meget begrænsede mængder af slik og søde sager.. ik fordi jeg er fanatisk, men simpelthen pga den grumme kvalme jeg har haft :S

Men har spist mange små måltider, bare sundere ting.. så havde ik regnet med at vægten ville øges allerede.

Hmm.. det kan osse være det hele bare har sat sig I brysterne, sådan føles det faktisk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 kg målte jeg lige i går og er kun 13+1 <_<

Spiser ikke anderledes eller mere, det må være de der bryster der vejer! :hophop Har jo så næsten overhoved ikke lidt af madlede og kvalme og har ikke kastet op en eneste gang så har ikke tabt mig på et eneste tidspunkt.

Håber ikke det bliver ved, jo med 3 kg pr 3 måneder, men det burde jo gå hurtigere senere, så er ikke helt tilfreds!

:hophop + :mam = :13: = :o = :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget ca. 2,5 kg på og er 12+5.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 kg målte jeg lige i går og er kun 13+1 <_<

Spiser ikke anderledes eller mere, det må være de der bryster der vejer! :hophop Har jo så næsten overhoved ikke lidt af madlede og kvalme og har ikke kastet op en eneste gang så har ikke tabt mig på et eneste tidspunkt.

Håber ikke det bliver ved, jo med 3 kg pr 3 måneder, men det burde jo gå hurtigere senere, så er ikke helt tilfreds!

:hophop + :mam = :13: = :o = :8:

Haha tinkerbell.. Jeg kiggede også lige idag....... Hmmm. den er vidst tættere på 3 kilo end 2... Øv da da.... Så, vi er vidst i samme båd.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha tinkerbell.. Jeg kiggede også lige idag....... Hmmm. den er vidst tættere på 3 kilo end 2... Øv da da.... Så, vi er vidst i samme båd.. ;)

Jeg er heeeelt sikker på det er vores bryster der vejer :whistling

Jeg ved ikke helt lige nu havd jeg vejer, men det 1,5 kilo jeg tabte under den værste madlede føler jeg ihvertfald jeg HAR taget på igen...men jeg nænner ikke at udsætte mig selv for en aftenvjening, så det må blive i morgen tidlig jeg vejer mig. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi.. Eej ha.. det er altså oz grumme løjer synes jeg..

;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pt 200 g :D Men svinger lidt uge for uge. Kan sagtens være over et kg til forskel. Sådan var det også før jeg blev gravid. Efter min nye termin er jeg 13+0 i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har tabt 6 kg er 15+4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 14+2 og har taget 200 gr på. Passer mig fint :)

Min jordemoder sagde noget interessant idag. I forhold til min højde skulle jeg ikke blive ked af det, hvis nogen kommenterede at det ikke var så tydeligt jeg var gravid. Jeg er almindelige 1,70 høj har et "langt liv" og det giver god plads til at den lille kan vokse uden maven buler meget ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ca. taget 1 kg på, og jeg er 14+4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ved det ikke men jeg vil tro ca. 3 kg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ved det ikke men jeg vil tro ca. 3 kg :)

Dejligt, så er vi 3 :D Men det passer jo fint med 1 kg om måneden = 9kg, for tager jo de samme på hele tiden :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min vægt har lige taget et hop og jeg har nu 14+1 taget 0,9 kg på fra min normale vægt.. MEN tabte mig lidt i starten, hvor jeg også var ved lægen og blive vejet, så ifølge min vandrejournal har jeg faktisk taget hele 1,7 kg på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min vægt har lige taget et hop og jeg har nu 14+1 taget 0,9 kg på fra min normale vægt.. MEN tabte mig lidt i starten, hvor jeg også var ved lægen og blive vejet, så ifølge min vandrejournal har jeg faktisk taget hele 1,7 kg på...

Nå, så er du jo heldigvis ikke helt unormal længere ;) Synes dog man er lidt en splejs hvis man ikke minimum har taget 2 kg på :P (kan vel slet ikke høre misundelsens grimme stemme)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, så er du jo heldigvis ikke helt unormal længere ;) Synes dog man er lidt en splejs hvis man ikke minimum har taget 2 kg på :P (kan vel slet ikke høre misundelsens grimme stemme)

Haha, jeg har det okay med at være en splejs så :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh.. Jeg er nede på 2 kg + igen.. pyyh.. troede godt nok det skulle gå hen og ende som sidst! mEN.. THANK GOD! (Sorry Tinkerbell)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 6+3 og har tabt 3,7 kg.

Dertil skal siges at det ikke er med vilje - har en BMI på 21,2 - dvs normal.

Men hey - tænker at det giver lidt mere spillerum til at tage på, senere hen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt, så er vi 3 :D Men det passer jo fint med 1 kg om måneden = 9kg, for tager jo de samme på hele tiden :P

ja og jeg vejer stadig under 60 så ingen stress her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja og jeg vejer stadig under 60 så ingen stress her

Også mig, og det satser jeg på i hvert fald at gøre tom februar! Basta :klap (smæk til mig selv så jeg holder det) :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg på plus 2 kg - 14+5! Det gør lidt ondt at stille mig på vægten, syns jeg! Og det blir jo kun meget værre endnu.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tjekkede til morgen og er nu kun 1½ kilo +.. Dét var dejligt.. Har holdt lidt igen med alt det søde, og så er jeg i motionscentret 2 gange om ugen.. Så det er dejligt! :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tjekkede til morgen og er nu kun 1½ kilo +.. Dét var dejligt.. Har holdt lidt igen med alt det søde, og så er jeg i motionscentret 2 gange om ugen.. Så det er dejligt! :8:

Hmpf, så må du også ryge ind under kategorien splejs :angry (fornærmet smiley) :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER