randerspigen

"Jule"tøj??

9 indlæg i dette emne

Hej piger :D

Nu får vi jo en rigtig lille julebaby, så synes det kunne være hyggeligt, hvis han fik nogle "julesuits". Er der nogle mærker der har nogle fede dragter (ikke nødvendigvis julemand i mini, men bare julerelateret!)??

Ved allerede at småfolk har en med snemænd - mener jeg :D

Kom gerne med links :D

Og ellers modtages babytøjshjemmesider med kyshånd, så jeg kan shoppe herhjemme fra sofaen loveshower.gif

Tak på forhånd girls 6.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte netop også Next! Er helt forblændet af deres store udvalg af sødt babytøj! Og de har en hel del juletøj som ikke bare er julemandskostume men søde dragter med rensdyr eller snefnug på :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

www.welovefrugi.co.uk har nogle søde julesæt. Der har jeg købt sættet med rødkælken. :jul12:

Da jeg vandt en del af serendipity´s velour kollektion, valgte jeg den røde dragt i en str. jeg håber kommer til at passe til den lilles første jul.

http://serendipity.dk/index.php?id=27&L=0&tx_nxsserendipity_pi2[se]=17&tx_nxsserendipity_pi2[co]=208&tx_nxsserendipity_pi2[st]=1731&tx_nxsserendipity_pi2[im]=1731&cHash=9188ad2e72

:jul3:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

www.welovefrugi.co.uk har nogle søde julesæt. Der har jeg købt sættet med rødkælken. :jul12:

Da jeg vandt en del af serendipity´s velour kollektion, valgte jeg den røde dragt i en str. jeg håber kommer til at passe til den lilles første jul.

http://serendipity.dk/index.php?id=27&L=0&tx_nxsserendipity_pi2[se]=17&tx_nxsserendipity_pi2[co]=208&tx_nxsserendipity_pi2[st]=1731&tx_nxsserendipity_pi2[im]=1731&cHash=9188ad2e72

:jul3:

Åh hvor ser deres uld og uld/silke tøj lækkert ud - men jeg må ikke shoppe mere :badgirl :shop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er "min første jul" dragter med nissehue i Rema1000 i denne uge til 69 kr ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har godt nok ikke "juledragter" men de har rigtig meget andet sødt tøj, jeg syntes helt bestemt du skal gå ind og kigge, jeg kommer helt sikkert til at handle der ;o) www.mosmos.dk

God weekend !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige gøre opmærksom på at greenkids.dk har 40 % på alt ink den før omtalte røde dragt m.m. :jul1:

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige gøre opmærksom på at greenkids.dk har 40 % på alt ink den før omtalte røde dragt m.m. :jul1:

:)

Skal man have en særlig kode eller noget for at få rabatten? Jeg kan ikke se det på deres hjemmeside :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER