Soffekb

voksi vinter dyne

12 indlæg i dette emne

hej Damer :D

nu har jeg taget det store skrit at elliot skal fra lift til voksi ( ja er lidt langso ) heheh

men opdager nu det kun er en sommer dyne det er en voksi vi har fået :)

men hvor kan man få vinter dyner ?

hilsen sofie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror faktisk du kan købe dem flere steder, hvor de sælger voksi posen bare som tilbehør.

Det er dog oftest sommerdynen man køber som ekstra :o Ellers kan du gå i en babysam eller Ønskebørn og spørge om det er muligt. Du kan også skrive direkte til voksi.com - de er så søde til at hjælpe.

Ved en google søgning fandt jeg den HER (men den er godt nok udsolgt lige nu)

:goodluck med søgningen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er det sommerdynen man plejere at købe til :o

syntes bare den er meget tynd :/ og er bange for han bliver kold

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uhh nu fandt jeg den :D de er remlig dyre :/

ved du om man evt kunne købe sleep bee dyne i voksi?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til drømmeposen tror jeg ikke man kan købe ekstra dyner (Ved ikke med sleebee).. I drømmeposen fulgte begge dyner med..

Jeg ville nok "bare" vælge at smide ham i en køredragt, også ned i voksien med sommerdyne..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I øvrigt, så tror jeg ikke at vinterdynen i voksien er særlig tyk - uden at være sikker..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja er nok bare det det bliver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej har lige opdaget det er en vintert dyne hehehe syntes bare den var så tynd :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vinterdynen og sommerdynen til voksi er lige tykke.. der er bare uld i vinterdynen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Vær opmærksom på at posen jo foldes rundt om barnet og ikke er så let at sparke af som en dyne - så det bliver hurtigt varmere inden i posen.

Simon ligger stadig i sin sommerdyne i vores drømmepose, i ført body og bukser, samt hue og vanter hvis han har hænderne ude og det er rigeligt til at holde ham fint varm, men prøv at mærke efter.

Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lucas har som regel en uldbody og strømper på i voksien. men det er nogle dage også for varmt.. synes mange gange de er svært at finde ud af hvor meget tøj jeg ska give ham på for at han ikke får det for varmt. har prøvet at putte ham i en bomuldsbody helt uden ærmer og så bare hue og luffer, men der var han drivvåd da jeg tog ham op.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lucas har som regel en uldbody og strømper på i voksien. men det er nogle dage også for varmt.. synes mange gange de er svært at finde ud af hvor meget tøj jeg ska give ham på for at han ikke får det for varmt. har prøvet at putte ham i en bomuldsbody helt uden ærmer og så bare hue og luffer, men der var han drivvåd da jeg tog ham op.. <_<

Det er også et underligt novembervejr <_< alt for mildt! Men hellere det en is og sne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER