Lotte

Jeg kan ikke det her natteroderi mere

7 indlæg i dette emne

Jeg kan ikke mere, jeg gider ikke mere og jeg VIL ikke mere.

Mads er snart 6 måneder gammel, jeg er nu klar over at det ikke er sult men tryghed han mangler om natten.. men hvordan filan giver jeg ham tryghed i sin egen seng?? Jeg har tendens til at give op og tage ham med i min seng hvor han sover fint op ad mig.. men det skal altså være slut, det er farligt og jeg sover virkelig ikke ordentligt. Men hvordan vender jeg ham til at sove ordentligt ved sig selv?

Han sover så fint fra kl 19-19.30 til 23-00 stykker, så starter helvede. jeg giver ham vand, sutten, nusser ham i søvn igen. går ind i min seng og 10-20min efter er han der igen. han skriger helt febrilsk og hver gang jeg er derin de starter det med at tage 10 min at få ham til at stoppe med at skrige, før jeg så kan nusse ham i søvn igen.

han har en bamse som jeg hver dag pakker ind i den top jeg har haft på, så der dufter af mig.

Hvordan er det lige jeg skal vende denne her bøtte, jeg bliver sindsyg af det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du overvejet at sove på hans værelse i et par dage? Så er du der når han begynder, kan ligge en hånd ned til ham og måske tage ham før han vågner helt. Så kan det være han finder ud af at han ikke er helt alene og forladt og så kan du rykke i soveværelset igen. (altså jeg har ingen erfaring, tænker bare at hvis han lærer at han ikke når at blive bange inden du er der så bliver han mere tryg og kan dermed bedre sove)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En mulighed er også at tage en handske, fylde den med ris eller bønner/ linser og så lukke den til. Den kan ligges på hans ryg eller hvor det lige passer, så han får følelsen af, at du/ i er der hele tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fået tjekket hans ører? Helvede starter som regel, når de har sovet en tre timer, og det er i hvert fald noget, der er værd og hurtigt at få undersøgt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har aldrig overvejet at få tjekket hans ører??? Min store pige var der aldrig nogen problemer med og han sover jo så fint om dagen i hans barnevogn. Efter denne tråd i nat bar vi hans tremmeseng ind i soveværelset igen, så kunne jeg ligge i min seng med en arm ind til ham, det hjalp lidt, men han sov dælme stadig mega uroligt.

Jeg prøver det med ørerne, der kan jo ikke ske noget ved at få dem tjekket, god idé med handsken også, men jeg tror faktisk at det ikke er følelsen han har men at han kan høre os, vores åndedrag, puslen osv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har aldrig overvejet at få tjekket hans ører??? Min store pige var der aldrig nogen problemer med og han sover jo så fint om dagen i hans barnevogn. Efter denne tråd i nat bar vi hans tremmeseng ind i soveværelset igen, så kunne jeg ligge i min seng med en arm ind til ham, det hjalp lidt, men han sov dælme stadig mega uroligt.

Jeg prøver det med ørerne, der kan jo ikke ske noget ved at få dem tjekket, god idé med handsken også, men jeg tror faktisk at det ikke er følelsen han har men at han kan høre os, vores åndedrag, puslen osv..

Jeg kan se, at Mads er seks måneder snart, og på det tidspunkt fik vores anden søn faktisk meget væske på begge ører, så han havde næsten flade kurver. Jeg troede ikke, de fik det så tidligt, men de kan de sagtens, og det generer dem ihvertfald. Årsagen til at de nogle gange sover fint nok i barnevogn kan være, at trykket stiger mere og mere efter noget tid, og så længe når de som regel ikke at ligge i barnevogn.

Vores anden dreng ville også helst have et lille vågelys tændt, selvom han var så lille som jeres. Han var lidt utryg, når det var helt mørkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder haardt - du faar et kram!bearhug.gif

Har du overvejet sovecoach.dk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER