Guest

Er de positive ???

23 indlæg i dette emne

Jeg bruger i denne cyklus for første gang en clear blue fertilitets monitor, men da jeg har en masse ÆL test også og lige vil sikre mig at jeg "stoler" på monitoren, har jeg altså taget tests ved siden af de sidste par dage :whistling også fordi jeg ikke helt forstår den skal teste om morgenen, da jeg har erfaret LH altid først stiger op af dagen.

Nå tilbage til mit spørgsmål!

I morges viste monitoren stadig høj fertilitet, men ikke ÆL og en ÆL test var også negativ. Men af nysgerrighed tog jeg lige en kl 11 også, da det var på denne CD jeg i sidste cyklus fik første postive ÆL test. Og jeg vil så mene at de tests jeg har taget idag er positive, men vil rigtig gerne have jeres vurdering også. Og er de positive, tror jeg den monitor skal bruges senere på dagen i næste cyklus for at man kan stole på den :huh

post-401-007407700 1352642296_thumb.jpg

Denne er taget kl 11

post-401-007008300 1352642304_thumb.jpg

Denne kl 14.30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har brugt samme teste, og min erfaring er, at teststregen næsten er sort (altså MEGET tydeligere) end kontrolstregen, når de er positive. Men sådan som dine ser ud i dag, vil jeg tro, at de bliver positive inden for de næste par dage :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay hmm så laver min krop nok samme nummer igen som sidste cyklus :( så går der nok flere dage endnu, øv !

Min Æl test fra sidste cyklus, CD 21 så nemlig sådanne ud

post-401-027110700 1352642954_thumb.jpg

Den er man jo ikke i tvivl om var positiv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil nu mene de er positive... Mine så ihvertfald sådan ud når jeg havde ÆL - og jeg er da blevet gravid hvor jeg forudsagde terminen med 1 dag :)

Skønt :loveshower for vil være perfekt da vi har :hump de sidste dage, og da jeg skal i nattevagt igen fra imorgen, så vil det være perfekt hvis ÆL lige faldt nu :yay da energien virkelig ikke er til ret meget af den slags, når jeg har været i nattevagt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

I min verden skal teststregen være kraftigere end kontrolstregen før den er positiv. Det står vist også på pakken.

For mig så den sådan der ud dagen før den blev positiv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min verden skal teststregen være kraftigere end kontrolstregen før den er positiv. Det står vist også på pakken.

For mig så den sådan der ud dagen før den blev positiv...

Der står på dem stregen skal være ligeså tydelig eller tydeligere end kontrol stregen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil mene de er positive, for sådan har mine også set ud og det har de gjort samme tid som jeg har haft æl smerter og ømme bryster....så krydser for at i er heldige nu :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil mene de er positive, for sådan har mine også set ud og det har de gjort samme tid som jeg har haft æl smerter og ømme bryster....så krydser for at i er heldige nu :goodluck

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger også positiv! :) Gi' den gas! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det må vi hellere gøre , hihi :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så viste min fertilitetsmonitor sørme også ÆL :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Lige lidt billeder :P

post-401-083934600 1352708753_thumb.jpg

Monitor og æl test kl 7.00

post-401-089771900 1352708760_thumb.jpg

Meget positiv ÆL test kl 9.10 :yay

:bd :bd :bd :hump

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhu krydser fingre for den er der denne gang så .... ;) :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine øjne siger at de er 100% positiverolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser dem altså også som positive - så hep hep.. Husk der også er chancer helt op til 4-5 dage efter positiv test.. Så fortsæt i bare med :hump lidt endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja testene er fortsat positive idag også monitoren. Vi orkede bare ikke :hump igår da vi var mega trætte, men vi må prøve igen i aften :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja testene er fortsat positive idag også monitoren. Vi orkede bare ikke :hump igår da vi var mega trætte, men vi må prøve igen i aften :P

Kom i igang i aften med en massea1093.gif der er jo mange timer fra kl 20-6 om morgnen så i kan nå det ekstrem mange gange

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom i igang i aften med en massea1093.gif der er jo mange timer fra kl 20-6 om morgnen så i kan nå det ekstrem mange gange

Der er bare den detalje, at jo flere gange, jo mindre kommer der af arbejdsdygtige :cell ;) Så en enkelt gang burde være nok :)

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er bare den detalje, at jo flere gange, jo mindre kommer der af arbejdsdygtige :cell ;) Så en enkelt gang burde være nok :)

:goodluck

Det er selvfølgelig rigtig:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er bare den detalje, at jo flere gange, jo mindre kommer der af arbejdsdygtige :cell ;) Så en enkelt gang burde være nok :)

:goodluck

Ja også lidt den tanke jeg havde... og hvis de normalt kan leve 3-5 dage så burde der også allerede være masser af soldater klar derinde :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER