MLM

Sjove ting

12 indlæg i dette emne

Syntes simpelhen det er så sjovt, min mand og jeg har snart været sammen i 15 og vi har boet sammen de 13.

Det er altid mig som har stået for indkøb af wc papir, shampoo, tandpasta osv.

Jeg finder så ud af i aftes at den tandpasta jeg har købt siden vi flyttede sammen kan han ikke li.

Jeg spørger ham hvorfor han ikke har sagt noget, det ville han ikke været bekendt når eg nu sørgede for det hele altid og han ville ikke virke utaknemmelig.

Jeg var simpelhen færdig af grim

Har jeres mænd også små hemmeligheder :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha, hvor godt! Ej, min mand er sgu for ærlig til at holde sådan noget for sig selv.

Men af en eller anden grund er det altid mig, der finder tøj frem til ham, når vi skal noget. Ved ikke lige hvorfor det er blevet sådan :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der fik både manden og jeg et lille grin. Det er da kærlighed :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh yes min mand har de mærkeligste regler for alt, hvordan opvaskemaskinen skal pakkes, hvordan vasketøj lægges sammen, hvor vi pakker osten ind (generelt emballering) og 10000 andre ting. Nogle kampe har jeg taget (hey mester, skal dit tøj lægges sammen på en speciel måde, så gør DU det!) mens andre ting - emballering, ja, der gør vi det bare på hans måde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, hvor godt! Ej, min mand er sgu for ærlig til at holde sådan noget for sig selv.

Men af en eller anden grund er det altid mig, der finder tøj frem til ham, når vi skal noget. Ved ikke lige hvorfor det er blevet sådan :rolleyes

Det ved jeg, fordi han er en klov il at sætte tøj sammen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der fik både manden og jeg et lille grin. Det er da kærlighed :lolhit

Ja det er nemlig det, det er men det ligner ham fandme ikke at holde sin mund :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh yes min mand har de mærkeligste regler for alt, hvordan opvaskemaskinen skal pakkes, hvordan vasketøj lægges sammen, hvor vi pakker osten ind (generelt emballering) og 10000 andre ting. Nogle kampe har jeg taget (hey mester, skal dit tøj lægges sammen på en speciel måde, så gør DU det!) mens andre ting - emballering, ja, der gør vi det bare på hans måde..

Jeg ved da ikke om det er hmmeligheder, men særheder det har du ret i :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha der fik vi også os et godt grin... :D

Hmm så gode historier kan jeg ikke lige komme med...

Men særheder....der er den klassiske med mænd og deres hullede sokker....dengang jeg fandt sammen med min mand var jeg i chok over man ku ha så mange af dem...de er nu udryddet og ind er kommet ordentlige sokker UDEN huller.... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, hvor sødt :D

Herhjemme kan der også komme overraskelser. :rolleyes

Vi har boet sammen i (hmmmm...) 5,5 år (?) og det var først, da emnet dukkede op på bk, at jeg lærte, at min mand synes at jeg vender toiletpapiret forkert (med flappen inderst), så det har han bare vendt uden at sige noget. :rolleyes

Tilsvarende fortæller jeg ikke ham, at jeg synes tallerkner skal i nederste kurv i opvaskeren istedet for øverste - jeg flytter dem bare og er glad for at han overhovedet putter noget i opvaskeren.

Og det samme gælder, når han lægger tøj sammen. Jeg synes det er stort at han overhovedet gider og hans måde at lægge det sammen på kan vel være lige så god som min (jeg lægger sammen, så motivet på trøjen ligger øverst, jeg ved ikke lige hvad hans mål med sammenlægning er udover at tøjet ikke skal krølle)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det sødt :biglove Skøn mand du har dig!

Kan ikke lige komme på nogen deciderede hemmeligheder/overraskelser, men kan også nikke genkendende til den der med at lægge tøjet sammen forkert :rolleyes Jeg lægger konsekvent Pers t-shirts "forkert" sammen i hans øjne, så han gør det altid om igen. Så nu lægger jeg dem ikke sammen mere - det kan han selv få lov til at gøre når det skal være på en bestemt måde :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har vist ikke en historie fra os, på trods af 11 år sammen, jeg har nok bare valgt at glemme dem ;)

Men der er en fra mandens bedsteforældre, bedstemor bagte altid småkager til jul og gerne store portioner, og det var altid Specierne bedstefar spiste først, derfor bagte hun helt til efter deres Guldbryllup flest Specier med tanken om det var hans yndlings småkager :)

Et par år efter Guldbryllup spørger bedstefar hvorfor hun bager så mange specier, bedstemor svarer det er jo dem du bedst kan lide... Bedstefar blir lidt tavs og fortæller han faktisk ikke kan lide dem men har spist dem først for så er der kun de gode tilbage :)

Det er da kærlighed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har vist ikke en historie fra os, på trods af 11 år sammen, jeg har nok bare valgt at glemme dem ;)

Men der er en fra mandens bedsteforældre, bedstemor bagte altid småkager til jul og gerne store portioner, og det var altid Specierne bedstefar spiste først, derfor bagte hun helt til efter deres Guldbryllup flest Specier med tanken om det var hans yndlings småkager :)

Et par år efter Guldbryllup spørger bedstefar hvorfor hun bager så mange specier, bedstemor svarer det er jo dem du bedst kan lide... Bedstefar blir lidt tavs og fortæller han faktisk ikke kan lide dem men har spist dem først for så er der kun de gode tilbage :)

Det er da kærlighed :)

Det er kærlighed - men nu var jeg nødt til at hente kagedåsen så jeg kan få et par specier mens jeg venter på at Simon falder i søvn igen... :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER