Glowin

Farvning af stofbleer

5 indlæg i dette emne

Har du prøvet det?

Vi har en del fra Silje som jeg overvejer at farve.. nogle er hvide, hvid/grå og nogle er semi lyserøde.

Jeg overvejer at give dem en mørk lilla.. men, hvordan fungerer det lige med at gøre det i egen maskine? Og i forhold til at skulle vaske andet tøj bagefter, vil helst ikke andet bliver farvet jo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke prøvet med stofbleer men med andet tøj. Jeg har købt pulverfarve i matas, og farvet det i en spand. Har ikke turde bruge vaskemaskinen til det :) Det fungerer fint i en spand, bare alt stoffet er dækket

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg farvede nogle af livas gamle stofbleer som var hvide og lyserøde.

Købte den lilla fra dylon i matas samt noget salt dertil som de også har derinde :)

Synes selv at resultatet blev ret godt. Farvede det i maskinen.

Vaskede bleerne først, så farven og saltet i og bleerne ovenpå. Derefter vaskede jeg dem en eller to gange mere. Der har ikke været noget problem med overskuds farve bagefter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg farvede nogle af livas gamle stofbleer som var hvide og lyserøde.

Købte den lilla fra dylon i matas samt noget salt dertil som de også har derinde :)

Synes selv at resultatet blev ret godt. Farvede det i maskinen.

Vaskede bleerne først, så farven og saltet i og bleerne ovenpå. Derefter vaskede jeg dem en eller to gange mere. Der har ikke været noget problem med overskuds farve bagefter :)

Jeg gjorde det samme, men tørrede lige glasset og gummiet af også :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg farvede også nogen stofbleer inden jeg fødte og gjorde lige som vinnus.. Vi har heller aldrig haft problemer med overskydende farve..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER