Guest

1. IUI overstået :)

19 indlæg i dette emne

Halløj :)

Ja, nu blev jeg insemineret første gang igår - totalt spændende..

Synes bare jeg idag har haft noget der minder om mens-smerter uden det helt har været det.. Hvorfor nu det? Har egentlig bare generelt haft det lidt underligt i kroppen idag, har haft perioder hvor jeg virkelig har haft varmen uden at have lavet noget vildt..

Nogen med erfaringer, de vil dele ud af?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kroppen skulle forhåbentlig arbejde på højtryk med at få en lille spire til at sætte sig fast, så det er helt normalt at mærke nogle ting der sker i kroppen nu her.

Pøj pøj, jeg håber det lykkes!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) Det sætter bare tanker igang når underlivet arbejder - men håber håber håber virkelig det er vores tur snart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke noget om det, men vil bare ønske held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu har jeg så lige opdaget sådan noget brunt snask da jeg tørrede mig, efter toiletbesøg - hvorfor nu det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer an på så meget. Det kan være lidt implantationshalløj, hvis det passer med din cyklus. Det kan også være lidt gammelt blod fra selve inseminationen - hvis du har fået en lille rift eller noget. Men det kan selvfølgelig også være start på mens. Er det omkring nu, den skulle komme, og plejer den at starte med sådan lidt udflåd? Hvis ikke det, så tror jeg helt bestemt, det ikke er noget, du skal bekymre dig om. Jeg er selv blevet insemineret for nylig, og da jeg kunne ringe til hospitalet og fortælle, jeg var gravid, sendte de en brochure, hvor der står, at man kan opleve lidt lyserødt eller brunligt udflåd, at man ikke kan gøre noget for at stoppe det, og man ikke skal være bekymret. Så det siger jeg også til dig - du skal ikke være bekymret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Der skulle gerne være noget der ligner to uger til mens, men ja det starter som regel med lidt brunligt..

Jeg tager ingenting nu udover vitaminer, metformin og gigtmedicin :) Har været på gonal-f i 9 dage og så tog jeg æl-sprøjten i tirsdags (blev insemineret torsdag)..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg blev insemineret første gang - uden held - kom det der brune noget på tælling ca. 2 dage før mens startede. Så hvis du ikke normalt får sådan noget udflådsnoget på nuværende tidspunkt, tror jeg bestemt ikke, det er det.

Jeg tror på det. Jeg tror, alt er som det skal være :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror nu også alt er som det skal :) Er bare mega nysgerrig om hvad der sker i min krop - håber jo som alle jer andre at det denne gang er min tur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige sende noget :bd din vej :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) Hvor er i bare søde herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag har det bare rigtig meget som om mens er på vej - hvor er det bare træls :( Det er 1,5 uge for tidligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. Jeg kan sige, at første gang jeg blev insemineret, der var de virkelig hårde ved mig, fordi min livmoderhals bøjer, så det var svært at indføre det der rør, eller hvad det nu er. Så der stod to grandvoksne sygeplejersker og hoppede oven på min mave i ca. 20 minutter, og det gjorde vildt ondt. Efterfølgende havde jeg SÅ mange symptomer på det, jeg troede var en graviditet, men jeg tror faktisk det var fordi livmoderen m.m. var irriteret og måske hævet. Anden gang, hvor hun var klog nok til at finde en læge, der bare klarede det på 10 sek. havde jeg meget færre symptomer. Og dog. Humørsvingninger, diffus kløe og niv i underlivet. Og der var den der altså. Vi er jo alle forskellige, men det er sådan jeg har oplevet de to gange. Så ved jeg ikke, om der er noget af det, der minder om det, du er igennem. Men hvis du normalt ikke har begyndende menssmerter i din cyklus på nuværende tidspunkt, så tror jeg altså ikke, det betyder noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså min inseminering var overstået i løbet af ingen tid og var helt smertefri :) Men arrrh jeg kan ik finde ud af hva det er - har det underligt i underlivet, ik helt mens-agtigt, men alligevel kan jeg slippe en ægte mens-fis (det gjorde jeg imorges og puha :P) Men jeg er træt og lækkersulten som jeg normalt er op til mens.. Og igår formiddags var der den lille smule brune halløj, og idag har der været noget rødt/gult/orange agtigt...Var på arbejde et par timer imorges hvor jeg havde det meget underligt - havde allermest lyst til bare at ligge mig at ned :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med insemineringen og en masse :bd er sendt din vej.

Jeg er også blevet insemineret for første gang i dag, IUI-H, og det er simpelthen så spændende. Jeg syntes allerede nu jeg har lidt murren, men jeg tror nu det er fordi at de har været oppe og rode lidt. Hvornår skal du teste? Jeg skal allerede teste d. 28/11, selvom mit mennes først vil starte d. 30/11 (hvilket selvfølgelig ikke kommer, og tak for det på forhånd ;) . Men en masse held & lykke til dig også. :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare mega spændende ;) Jeg skal teste 24.11 og hold nu op jeg synes der er længe til!! :( Men hvor ville det da være hyggeligt hvis vi ender med at kunne følges af - rigtig meget held og lykke osv din vej ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare mega spændende ;) Jeg skal teste 24.11 og hold nu op jeg synes der er længe til!! :( Men hvor ville det da være hyggeligt hvis vi ender med at kunne følges af - rigtig meget held og lykke osv din vej ;)

Det er spændende. Der er meget laaaang tid til testdag, men inden vi ser os om, så er det time :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER