Girl Next Door

Hvad strikker/hækler i andre?

50 indlæg i dette emne

Girl Next Door hvor mange nøgler har du brugt indtil vidre?

Godt spørgsmål. Har købt 10 nøgler, en i hver farve, og har ikke brugt nogen af dem op endnu. Langt fra. Kunne forestille mig at til et 'voksen' tæppe at man skulle bruge mellem 20 og 30 nøgler i alt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Slet ingen der får strikket/hæklet? Jeg er pt i gang med en trøje til mig selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i gang med at strikke en trøje til min mand og hækler gaver til kommende babyer i omgangskredsen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hækler på et tæppe (faktisk 2, men det ene er sat i bero fordi jeg er løbet tør for garn) og strikker på en hue.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha hækler alt for meget!! Men de to størst projekter er pt legemad til Vigga i fødselsdagsgave og så et stort uldtæppe til mig selv i kauni :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er igang med at strikke en kjole, som jeg har fundet hos ravelry, til Cassandra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er igang med at strikke på en trøje med hulmønster til mig selv. Har været igang med den i 1000 år men det bliver hele tiden lagt væk når jeg finder noget mere interessant. Prøver dog at få det gjort nu. Bagefter tror jeg at jeg vil strikke en træle til Silje i sømandsstrik i enten pangrød eller karrygul :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i dag blevet færdig med huen, mangler bare lige at sy den sammen. Så nu er jeg startet på en vest - der vidst er det sværeste projekt endnu, så jeg er lidt spændt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved sku ikke helt hvad jeg har tænkt på. Jeg var egenligt igang med en kjole til Cassandra, men kunne ikke få det til at fungere. Så jeg kiggede efter andet og har nu kastet mig ud i en engelsk strikkeopskrift, også til en kjole til den unge dame.

Men puha, der er godt nok mange forkortelser jeg ikke ved en dyt om. Jeg har heldigvis fundet en engelsk- dansk strikkeordbog, så må vi se om jeg kommer igennem eller opgiver halvvejs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er igang med at strikke på en trøje med hulmønster til mig selv. Har været igang med den i 1000 år men det bliver hele tiden lagt væk når jeg finder noget mere interessant. Prøver dog at få det gjort nu. Bagefter tror jeg at jeg vil strikke en træle til Silje i sømandsstrik i enten pangrød eller karrygul :D

Her er så et billede af arbejdet 363ILNZ.jpeg

Den anden side har jeg strikket, så nu vil jeg se om det ikke kan lykkes inden jeg bliver forblændet af andre projekter :D Dette er den sidste UFO jeg har liggende ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser den skøn ud sinning. Jeg er i gang med et gæstehåndklæde. Det er nemt at sidde med på ferien ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser den skøn ud sinning. Jeg er i gang med et gæstehåndklæde. Det er nemt at sidde med på ferien ;)

Et gæstehåndklæde der er strikket eller hæklet. Det kan jeg ikke lige forestille mig. Har du et billede?

Og tak tror den bliver skøn, men har sat min tålmodighed på prøve. Det er pind 2 og det samme hele tiden, så vil ikke sige at det er det mest ophidsende projekt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne gang er det strikket. Skal nok lægge billede ind i morgen eller mandag når jeg kommer hjem på bedre net ;)

Når jeg vil teste nye metoder af, bliver det som regel til karklude eller gæstehåndklæder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige blevet færdig med det første store strikkeprojekt til mig selv. Den har nogle fejl og ærmerne er alt for lange, men jeg er pisse stolt alligevel :)

nQVl08u.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige blevet færdig med det første store strikkeprojekt til mig selv. Den har nogle fejl og ærmerne er alt for lange, men jeg er pisse stolt alligevel :)

nQVl08u.jpg

Det er da mega sejt at du har strikket til dig selv.

Fejl.. Det er da en del af opskriften

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige blevet færdig med det første store strikkeprojekt til mig selv. Den har nogle fejl og ærmerne er alt for lange, men jeg er pisse stolt alligevel :)

nQVl08u.jpg

Hvor er den fed :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have piger :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den fed :loveshower

:ditto og skønne farver

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super fin trøje GND... Kan godt forstå du er stolt... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første store projekt til mig selv :) Det ene ærme er af en eller anden grund blevet lidt længere end det andet, men er stadig ret stolt :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er lidt af mine seneste hækleprojekter. Alt fra store uld-tæpper til legetøj

 

h%C3%A6kle.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er lidt af mine seneste hækleprojekter. Alt fra store uld-tæpper til legetøj

h%C3%A6kle.jpg

Wauw! Jeg drømmer om at have så meget overskud en dag. Hold fast det er flot!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hæklepindsholderen, er det fri fantasi eller har du en opskrift?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hækler på en super simpel hue:

S7BwCkE.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER