Girl Next Door

Hvad strikker/hækler i andre?

50 indlæg i dette emne

Jeg tænkte at vi skulle have lidt gang i krea forum ^_^

Tænkte vi kunne have en slags evighedstråd hvor vi viser de ting vi er i gang med at strikke/hækle/er færdige med/gerne vil i gang med. Så kan vi inspirere hinanden og hjælpe hinanden. Samt flashe de ting vi laver ;)

Ikke at jeg strikker meget, men suger til mig af inspiration alt hvad jeg kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er i gang med mit evighedsprojekt - en plaid. Tror jeg er kommet længere end på billedet :)

pM15i.jpg

Ellers strikker jeg en karklud i ny og næ. De er ikke særlig kønne, da de bliver strikket i garn jeg bare lige har liggende :)

ihG6c.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yiepie En strikketråd!!! :loveshower

Jeg har lige strikket denne hue til Valdemar:

post-350-026134500 1352482062_thumb.jpg

Og quickknittet denne sok til Brian:

post-350-058027100 1352482071_thumb.jpg

Jeg er igang med sok nr 2, og så skal mit næste projekt være et sæt babystøvler:

post-350-027402100 1352482080_thumb.jpg

(De bliver lidt af en udfordring, men det skal altså prøves af! :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har lige hæklet en Hello Kitty taske til datteren - og fik så en bestilling på en til en bekendt:

479767_10151247259534513_1679882734_n.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det hyggeligt at i vil være med :glad

Super fine ting i har lavet :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da fast, hvor er I seje! :o Håber at jeg også en dag kan finde ud af at strikke så fine ting som jer :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i december lært mig selv ( med meget hjælp fra youtube ) at hækle. Dog kun Star stitches ;)

Har hæklet dette tørklæde

Fxdkn.jpg

Jeg har brugt garn fra søstrene grene. 4 nøgler i alt, så det har kostet knap 50 kr (og en hulens masse tid) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vi ikke have gang i denne tråd igen?

Jeg er gået i gang med (endnu) et evighedsprojekt ;) Et hæklet tæppe i regnbue farver :)

98WJl0D.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En dalek :D Super nørdet - men jeg kommer et par bjælder i, og så kan Karla lege med den :rolleyes :D

Dalek_Grey_05_small2.jpg

Og så er jeg også i gang med et zpaghetti-tæppe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aner ikke hvad en dalek er :blush Men super sejt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En dalek :D Super nørdet - men jeg kommer et par bjælder i, og så kan Karla lege med den :rolleyes :D

Dalek_Grey_05_small2.jpg

Og så er jeg også i gang med et zpaghetti-tæppe :)

Iiihhh... Hvor er den sej! Hvor har du opskriften fra? Min mand ville nemlig synes den var helt fantastisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiihhh... Hvor er den sej! Hvor har du opskriften fra? Min mand ville nemlig synes den var helt fantastisk :)

Den er fra ravelry. Hvis du søger derinde på dalek amigurumi, så kommer den frem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aner ikke hvad en dalek er :blush Men super sejt!

Det er en nørd-ting. Et kult-ikon fra en britisk sience fiction-serie, Dr. who. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er fra ravelry. Hvis du søger derinde på dalek amigurumi, så kommer den frem :)

Hvor er det en fantastisk side! Hvorfor har jeg ikke hørt om den før :wacko Der er jo fantastisk mange lære opskrifter :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige strikket en hue + trøje til min venindes kommende datter. Er nu igang med handsker og så spekulerer jeg over næste projekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vi ikke have gang i denne tråd igen?

Jeg er gået i gang med (endnu) et evighedsprojekt ;) Et hæklet tæppe i regnbue farver :)

98WJl0D.jpg

Wow nogle flotte farver... Det bliver så flot... Men mon ikke det kommer til at tage 1000 år ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow nogle flotte farver... Det bliver så flot... Men mon ikke det kommer til at tage 1000 år ;)

Er helt sikker på det kommer til at tage 1000 år ;) Men jeg hæfter også efter hver runde, og det tager tid synes jeg. Jeg orker bare ikke at skulle hæfte 10.000 ender til slut ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det en fantastisk side! Hvorfor har jeg ikke hørt om den før :wacko Der er jo fantastisk mange lære opskrifter :blink

Ravelry er en helt igennem fantastisk side :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vi ikke have gang i denne tråd igen?

Jeg er gået i gang med (endnu) et evighedsprojekt ;) Et hæklet tæppe i regnbue farver :)

98WJl0D.jpg

Hold nu op det er flot. Vil du dele opskriften og gerne i (begynder hækle sprog )? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op det er flot. Vil du dele opskriften og gerne i (begynder hækle sprog )? :-)

Det kan du tro :) Det er blot en oldemor firkant. Ser lige om jeg kan finde den video der hjalp mig i gang, for jeg er heller ikke skarp i at hækle ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er denne video der guidede mig igennem starten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vi ikke have gang i denne tråd igen?

Jeg er gået i gang med (endnu) et evighedsprojekt ;) Et hæklet tæppe i regnbue farver :)

98WJl0D.jpg

Hold nu op hvor er det flot!! Er imponeret :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op hvor er det flot!! Er imponeret :loveshower

Tror det er farverne der gør det, for det er nu 'bare' en ganske almindelig oldemor firkant der bliver større og større :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Girl Next Door hvor mange nøgler har du brugt indtil vidre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER