Nitzen1987

Bliver sur når hun ligger ved det ene bryst

8 indlæg i dette emne

Maja bliver af og til sur når hun spiser ved mit højre bryst og hun bliver først god igen når hun kommer til venstre bryst :blink der er fint med mælk i højre bryst, så hvorfor er det lige, at hun bliver så sur?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan var Mads også for nogle dage siden. Blev stiktosset ved højre, men ville gerne sutte ved venstre. Tænkte, at det måske var fordi, han bare ikke ville ligge på sin ene side/måske havde lidt ondt et sted, så prøvede at lægge ham i "indianerstilling" ved højre bryst, og i starten suttede han så fint. Men så opdagede han, at jeg havde snydt ham, og så blev han sur igen, og ville igen kun spise ved venstre.

Jeg aner ikke, hvad der var galt, men pludselig gik det over, og nu spiser han fint ved begge bryster igen :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg også prøvet med mind piger. Jeg snød dem ved at ligge dem i tvillingstilling i stedet og så gik det over efter et par dage.

Ved den yngste fandt jeg også ud at der simpelthen var mindre mælk i den ene side og derfor ville hun jo ikke sutte så længe. Så lagde jeg hende også i tvillingstilling for at få produktionen op.

Held og lykke :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan også være hun har ondt et sted, prøv blid massage af ryg, arme og skuldre. Og så få hende til at kigge til siderne og tip hovedet til siderne + kryds arme ind over maven(som om hun krammer sig selv) og stræk. Og zig zag op og ned med armene. Det strækker musklerne og er en.hyggelig lille leg på puslebordet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har proevet at faa Noah til at tage venstre betonbryst 3 gange her til formiddag, men uden held. Foerst da jeg tilboed slappe hoejre tog han imod og saa var hoejre(let udmalkede) ok bagefterrolleyes.gif

Mon ikke det gaar over igen om nogle dageunsure.gifKiss.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der har ikke været noget andet end den ene gang i går og så en enkelt gang i forgårs :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også været igennem det og er det indimellem stadig. Nogen dage skælder hun ud på højre bryst, græder og hvis hun endelig tager fat slipper hun 1000 gange. Nogen gange er det bare ved en enkelt amning, andre gange er det ved hver amning (på højre bryst) den dag. Det er lige meget om det er almindelig eller indianerstilling. Det ender dog altid med at det lykkedes på en eller anden måde. Så herhjemme er venstre helt klart ynglingsbrystet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har læst at børn sagtens kan præferere eet bestemt bryst, uden nogen grund. jeg vil også sige; sny hende og forsøg at ligge hende i tvillingestilling :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER