Guest Louise22

Fødselsliste <3

23 indlæg i dette emne

Hej December piger..

Nu er der flere af jer som snart er inde for Terminen 37+0 - 41+0 :loveshower

Synes derfor at vi så skal have lavet sådan en Fødselsliste til vores små bebser :7himmel

I denne vil jeg skrive ind når i har født så vi her øverst lige har en hurtig liste med dato, mors navn og baby's køn :biglove

Når så I hver især har mere overskud tænker jeg at vi kan skrive kort om

Termin - ?

Dato/tid - ?

Sygehus - ?

Gram - ?

Længde - ?

Hvem var med - ?

Hvor længe varede det - ?

Evt. Baby's navn - ?

God fødsel til jer alle og en god spand :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fødselsliste December 2012 :biglove

02.12.2012 Kl. 23.36 - Randerspigen - Noah (AKS) - Han vejede 3415 gram og er 50 cm :7himmel

03.12.2012 Kl. 08.53 - Klitgaard1990 - Nadja (PKS) - Hun vejede 2695 gram og er 49 cm :7himmel

04.12.2012 Kl. 14.44 og kl 14.45 - Liva30 - (AKS) Tv A2580g og 47cm og Tv B 2650g og 48cm :7himmel

12.12.2012 Kl. 12.07 - Glowin - Lina - (KS) Hun vejede 3375g og er 49 cm :7himmel

13.12.2012 Kl. 21.15 - Bimsemus - Amélie - Hun vejede 3340g og 51cm :7himmel

15.12.2012 Kl. 18.17 - Kirk85 - Lærke - Hun vejede 3530 og er 53 cm :7himmel

16.12.2012 Kl. 06.59 - Nr3påvej - Dreng? - Han vejede 4070 g og er 55 cm lang :7himmel

17.12.2012 Kl. 21.38 - kristin - Dreng? - Han vejede 4310 g og er 53 cm :7himmel

21.12.2012 Kl. 17.20 - SandieLind - Alyssa - ?? :7himmel

27.12.2012 Kl. 11.03 - Louise22 - Silje (PKS) - Hun vejede 2920 og er 50 cm :7himmel

27.12.2012 Kl. 09.39 - Capall - Clare - Hun vejede 3685 g og er 52 cm :7himmel

Redigeret af Louise22

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God idé :D

Jeg er præcis 36 uger i dag - synes godt nok tiden går hurtigt :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god ide.. :) er totalt utålmodig.. Men nu er der kun 24 dage til mit pks :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig - god ide.. Jeg har termin om 20 dage ( 21.Dec ) Håber godt nok ikke jeg går over tid, Så bliver det en hård jul.. ´Vil have min lille Jule dreng.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Termin om 6 dage :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er de første 5 December bebser kommet til verden :loveshower

Ventetiden er ved at være lang og nøj jeg er utålmodig :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er godt nok også utålmodig nu :o Havde termin d. 7, men baby vil ikke uuuuuuuuuuuud :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uhh det må gerne snart blive min tur - min krop gør så ondt såå jeg føler bare ikke at jeg kan vente mere....

Oj sandie, kan godt forstå at du er urålmodig, det er ikke sjovt at gå over tid, jeg gik 7 dage over med min den første....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uhh det må gerne snart blive min tur - min krop gør så ondt såå jeg føler bare ikke at jeg kan vente mere....

Oj sandie, kan godt forstå at du er urålmodig, det er ikke sjovt at gå over tid, jeg gik 7 dage over med min den første....

Ja jeg gider ikke vente mere nu :o Og der er bare INGEN tegn på noget som helst :(

Holder mig i gang med min. 1½ times gåtur om dagen og også Xbox sport og dansespil med kæresten, så jeg er ikke engang plaget af at være "så gravid", men jeg er sgu alligevel noget utålmodig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en omgang GIRLPOWER her i december.. Hvor bliver alle gutterne af??

:bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som kom vores søn til verden d. 16.dec - kl 06.59. Med en vægt på 4070 g og 55 cm lang... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg gider ikke vente mere nu :o Og der er bare INGEN tegn på noget som helst :(

Holder mig i gang med min. 1½ times gåtur om dagen og også Xbox sport og dansespil med kæresten, så jeg er ikke engang plaget af at være "så gravid", men jeg er sgu alligevel noget utålmodig :(

oki det er da dejligt at du ikke er plaget af at være gravid...

sex det kan sætte veer igang fandt vi ud af i lørdags. ca 30 min efter vi havde været sammen startede mine veer og jeg havde ikke haft nogen tegn eller lign. i løbet af dagen.. så det bare igang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke, Nr3påvej!!! Sikke en flot størrelse!

Sandie: Sex satte også gang i snyde-veerne jeg havde d. 12. - og det var da tegn på ét-eller-andet ;-) Så jeg tror bestemt, at der er noget om den snak. Pøj-pøj!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak Bimsemus.. Ja han var os lidt hård at få ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med lillemanden :D

Uhh jamen vi har skam sexet den :o En masse endda :( Fik lavet hindeløsning i dag af jordemoderen - var kun 1 cm åben og er altså 41+4 i dag :( Nå hva - baby kommer når den kommer :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores pige kom også til verden i går d. 27. december, kl 9.39 efter 32 timer med veer. Hun vejede 3685 gram og er 52 cm lang, og har fået navnet Clare :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med hende! Min første fødsel varede 30 timer imod 4,5 time denne gang - og jeg ville klart foretrække fødsel ét! Var meget mere med og veerne var mindre hårde. Så jeg håber, du havde en lignende oplevelse! I hvert fald stort tillykke - det er jo alt sammen lige meget nu, hvor prinsessen er ude :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med Clare :D

Sikke en lang omgang - du må da have været udmattet bagefter? :o Håber alt gik godt og at du nyder den lille guldklump :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Naja kom til verden den 10. Dec. Kl 23.40. 3 dage efter termin. Hun var 51 cm lang og vejede 3114g. Fødslen varede ca 4 timer, og gik super godt:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke, Tutte! En turbofødsel ligesom min :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej folkens. Er det bare mig, eller er der ingen mødregruppe for os fra dec. 2012? Aner ikke, hvordan man starter sådan én, men hermed er min interesse i hvert fald luftet :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej folkens. Er det bare mig, eller er der ingen mødregruppe for os fra dec. 2012? Aner ikke, hvordan man starter sådan én, men hermed er min interesse i hvert fald luftet :-)

Jeg mener at vores terminsgruppe bliver ført over til mødregruppe automatisk af Ki og Martin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER