wonder

Kom i sving

5 indlæg i dette emne

Hej piger.

Lad mig sige det som det er: DETTE ER IKKE EN SLANKETRÅD, men jeg tror nu alligevel den kan ligge fint her.

Mit probelm er at jeg er gået i stå...HELT fuldstændig....fra skøn grinende kvinde med 1000 jern i ilden, lækkert hår og nybagte boller, overskud, god kondi og glad på jobbet. Ja så er jeg nu en hysterisk, sur gnaven doven kvinde, som knapt overskuer at skære en bolle over til ungerne når de kommer hjem fra skole!!!

Og jeg kan NÆSTEN ikke holde mig selv ud <_< Inden i skriger DEPRESSION i kor, så hold inde, thi jeg har selv tænkt tanken, men besluttet at jeg sgu HAR gejsten (ellers ringer jeg bare 70101416 :balloon ) TIL AT FÅ VENDT DEN HER BØTTE!

Jeg VED hvad der skal til. Jeg ved jeg skal få lidt system i min hverdag...Få daglig motion/frisk luft....og så skal jeg tvinge mig selv lidt ud af hulen.

Jeg var allerede på første ud af hulen besøg 1. januar. Havde besluttet at det skulle være en gå tur med ungerne derhen...Det endte dog med et kompromis i mig selv og vi kørte de 500 meter, da jeg allerede var træt da ungerne var klædt på :oops

Jeg forsøger at lave denne tråd, da jeg tror det vil hjælpe mig selv at skulle skrive lidt hverdag om hvad jeg har lavet...Diverse motionsblog tæller jo ikke rigtig vasketøj, vinduespudsning og støvsugning med i "aktivitets regnskabet" med det ved jeg i gør, og jeg håber jeg kan få nogle gode inputs/spark i røven til hvordan jeg får vendt bøtten!'

Tilgengæld vil jeg love jer at jeg så vidt mulig laver daglige indberetninger, så jeg kan blvie glad for mig selv igen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen så håber jeg 2011 bringer en masse godt - lykke til :)

..er det i øvrigt ikke forkert nummer?? ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så håber jeg 2011 bringer en masse godt - lykke til :)

..er det i øvrigt ikke forkert nummer?? ^_^

Tak...oooog jo måske, men det rimede :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser held og lykke med projektet. Glæder mig til at læse hvad du har bedrevet i den kommende tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går SÅ ringe;-) undskyldningerne står i kø! Så er der for koldt, så er det for glat, for vådt, for koldt eller også skal huset og vasketøjet lige klares flot. Jeg hader det! For jeg ved jo godt at motion avler energi, så det er bare om at komme igang! Shit det er svært:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER