Myliona

Sparker dynen af..

29 indlæg i dette emne

Har ingen gode råd men Er nødt til at fortælle dig at hun da bare er for lækker. Total cuttie pie :loveshower

:ditto Det var lige præcis det, jeg skulle til at skrive :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville ha sagt natdragter med fødder, da det bruger vi til Lasse. Han sparker også dynen af :)

Men kan så læse at dem har i droppet. Hvis hun er varm baby, så ville jeg nøjes med et lag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tak for alle jeres gode råd.. Accepterer at hun bare er en af dem som ikke er dyne menneske.. Havde egentlig ikke tænkt over at hun kunne have for varme tæer.

I nat har hun haft to lag på for første gang og hun har for første gang vågnet flere gange.. Den ene gang siger Christian at han da også ville vågne hvis han havde så meget tøj på ;) jeg er bare selv en person der er let til at blive kold.. Men Camille har altid været en varm baby, så måske skal jeg også bare lade være at give to lag på.. Og uldsokker er måske også overkill...........

Det var jo det, jeg sagde ;). Som sagt bare et lag uld, så koger mine børn, og sover bare endnu mere uroligt og sparker dynen af.

Det er en svær balance, synes jeg, og man synes jo, de burde være mere kuldskære, de små pus, og man vil dem bare det bedste.

Min den bette på to, der stadig sparker dynen af, vil gerne have sokkerne af, men der holder jeg altså fast, for fødderne er som isterninger, hvis jeg ikke giver strømpebukser på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lærke er også en bøv til at sparke dynen af i løbet af natten <_<

De sidste to nætter har jeg taget hendes baby svøb og svøbet om benene så hun ikke kan trække dem op foran maven og sparke dynen af. Og det har hjulpet :) Det og så synes jeg at hun sover bedre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER