Guest

Sen ægløsning i kort cyklus

10 indlæg i dette emne

Hej piger,

Vi har prøvet at blive gravide i et par måneder, og i denne måned har jeg taget ÆL-test for at vide mere præcis, hvornår ÆL ligger :)

Dog er jeg i dag 16 i cyklus nu og har stadig negativ test om morgenen. Mine cykli plejer at være på 26 dage - altså jeg har 10 dage tilbage.. Det synes jeg jo er lidt - er der andre, der har prøvet det? Og bør jeg være bekymret?

Tak for hjælpen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En luteal fase (periode mellem æl og mens) skal helst være over 8-9 dage for at kunne blive gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En luteal fase (periode mellem æl og mens) skal helst være over 8-9 dage for at kunne blive gravid

Tak for hurtigt svar :) så håber jeg at jeg ser to streger på ÆL-testen i morgen eller at min mens kommer senere denne gang (og helst slet ikke :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener det er noget med, at man helst skal teste efter kl. 10.00 ved ÆL, så måske det er derfor du ikke får en positiv test???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener det er noget med, at man helst skal teste efter kl. 10.00 ved ÆL, så måske det er derfor du ikke får en positiv test???

Tror udmiddelbart ikke det skyldes det, da testen viser gyldig negativ (og ikke ugyldig), samt den foreslår man teste om morgenen.. Det er sikkert forskel på ÆL-test.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEg siger lidt det samme som Henriette - jeg har læst at man skal tage ÆL-test om eftermiddagen helst, fordi man vist først producerer det der stof om i løbet af dagen og derfor er morgenurinen ikke godt til det.

Men hvis det står på din test, så er det nok sådan det er :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ihvertfald ikke det har noget med tidspunktet af gøre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En luteal fase (periode mellem æl og mens) skal helst være over 8-9 dage for at kunne blive gravid

Min var på 11 dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min var på 11 dage.

Okay, tak for svar. Jeg håber på, at ÆL kommer snarest, og at min cyklus denne gang er længere. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min fase er altid på 14 dage når jeg står med positiv æl test regner jeg lige 36 timer frem det passer med min æl også 14 dage fra det tidspunkt så kommer mens men håber det bliver væk denne gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER