fynboen

Ved ikke om det kun er mig...

18 indlæg i dette emne

jeg håber der er nogen som kan svare mig på det her...

jeg har oplevet at det gør ondt i mit undeliv når min kæreste og jeg har sex, det er overhovedet ikke hvergang, så ved ikke om det har noget med min cyklus at gøre... den anden dag var det venstre side, men da jeg var på p-piller var det ofte højre side..

Håber virkelig der er nogen som kan hjælpe mig... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var altid øm i underlivet under ÆL - kan det være det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var altid øm i underlivet under ÆL - kan det være det?

så synes jeg det er tidligt, for det er ikke andet end en uge siden min mens stoppede..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kender jeg ALT for godt.. Jeg har tit mange problemer under sex.. Er det alle stillinger du har ondt? For mig handler det meget om hvordan han kommer ind, nogle stillinger kan jeg bare ikke. Har aldrig tænkt om det kan være noget med p-piller.. har altså ikke lagt mærke om det er forskellige steder i underlivets sider jeg har smerter..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kender jeg ALT for godt.. Jeg har tit mange problemer under sex.. Er det alle stillinger du har ondt? For mig handler det meget om hvordan han kommer ind, nogle stillinger kan jeg bare ikke. Har aldrig tænkt om det kan være noget med p-piller.. har altså ikke lagt mærke om det er forskellige steder i underlivets sider jeg har smerter..

det er meget fofrskelligt hvilken stilling det er i... men når jeg tænker over det, så er det oftest, når jeg ligger på ryggen... men synes bare er mærkeligt at det ikke er hver gang jeg ligger på ryggen...så tænker på at det må da have noget med noget at gøre... håber i forstår mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor "sjovt" ryggen for mig er en af de gode for mig hvor jeg ikke får smerter.. ;) vi havde for et par år siden så store problemer at vi faktisk slet ikke kunne uden jeg tuede af smerter.. ved egentlig ikke hvorfor det bliver bedre.. det er vi bare lykkelige for.. de smerter er nu kan hjælpes ved at undgå nogle stillinger og skifte flere gange under samleje..

Ja kan jo desværre ikke hjælpe dig med råd.. men du er ikke alene..

Dengang det var så slemt gik jeg et år igennem med så mange prøver, scanninger osv hos gyn og på hospitalet men de fandt aldrig ud af hvorfor.. så det gad jeg ikke mere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor "sjovt" ryggen for mig er en af de gode for mig hvor jeg ikke får smerter.. ;) vi havde for et par år siden så store problemer at vi faktisk slet ikke kunne uden jeg tuede af smerter.. ved egentlig ikke hvorfor det bliver bedre.. det er vi bare lykkelige for.. de smerter er nu kan hjælpes ved at undgå nogle stillinger og skifte flere gange under samleje..

Ja kan jo desværre ikke hjælpe dig med råd.. men du er ikke alene..

Dengang det var så slemt gik jeg et år igennem med så mange prøver, scanninger osv hos gyn og på hospitalet men de fandt aldrig ud af hvorfor.. så det gad jeg ikke mere..

okay, ja det er sku mærkeligt... har virkelig overvejet om jeg skulle snakke med en læge om det...

Ved faktisk ikke om det kan have noget med min livmoder at gøre, for den er bagudvendt... nogen som har det problem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så synes jeg det er tidligt, for det er ikke andet end en uge siden min mens stoppede..

Men hvis det er en uge siden din mens stoppede, så er du vel også omkring cyklusdag 12-14 og så kan det da netop godt være ÆL?! :unsure :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvis det er en uge siden din mens stoppede, så er du vel også omkring cyklusdag 12-14 og så kan det da netop godt være ÆL?! :unsure :P

okay...tak for det, havde jeg faktisk ikke lige regnet ud.. så må jeg sku bare i kanen sammen med kæresten og håbe på at det lykkedes :seng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De fleste har ægløsning ca 14 dage efter første dag med mens. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De fleste har ægløsning ca 14 dage efter første dag med mens. :goodluck

okay, jamen så må vi igang... heldigvis tror jeg ikke han tænker over det... for han skal jo ikke føle at jeg bare skal være gravid med det samme... selvom jeg håber det.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan godt være din ÆL, men så ved jeg ikke hvorfor at du har haft ondt når du har taget p-piller....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan godt være din ÆL, men så ved jeg ikke hvorfor at du har haft ondt når du har taget p-piller....

nej det er nemlig det.. men der tænkte jeg faktisk på om det kunne være der hvor jeg skulle have min ægløsning hvis jeg ikke var på piller...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplever også indimellem sådanne smerter, især hvis han er kommet for ''dybt'' ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplever også indimellem sådanne smerter, især hvis han er kommet for ''dybt'' ind.

okay... normal har jeg ikke ondt uanset hvor "dybt" han kommer ind, det er kun engang imellem... men det lyder ikke som om jeg er den eneste med problemet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tænker det kan være muskelinfiltraioner?

Jeg prøvede engang til en GU at lægen "ramte" "trykkede" på en muskel og jeg havde nær sparket hende ned af stolen og jeg tudede. Det gjorde simpelthen SÅ ondt, det var "bare" en muskel. Måske kan det være sådan noget?

Det gik over af sig selv for mig...

Håber du finder en løsning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tænker det kan være muskelinfiltraioner?

Jeg prøvede engang til en GU at lægen "ramte" "trykkede" på en muskel og jeg havde nær sparket hende ned af stolen og jeg tudede. Det gjorde simpelthen SÅ ondt, det var "bare" en muskel. Måske kan det være sådan noget?

Det gik over af sig selv for mig...

Håber du finder en løsning

okay, ja det kan da godt være det er det... men nu må vi se om det går over, for gør det det,så er det nok bare ægløsning... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er faktisk helt normalt at have smerter dernede. Det hedder vulvodyni. Du kan prøve at søge på det. Eksplorationscreme kan hjælpe lidt på det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER